Els clients de
Movistar de set pobles de la
Vall Fosca estan
sense telefonia -fixa i mòbil- ni Internet des del passat dissabte 29 de juny. Així ho ha denunciat a
Pallars Digital el regidor i president del
Consell Comarcal del Pallars Jussà,
Ramon Jordana, que assegura que tant des de l'
Ajuntament de la Torre de Capdella com des de l'ens comarcal s'ha demanat explicacions a la companyia.
De moment, però, ni els seus veïns ni l'ajuntament
no han rebut una resposta convincent, tal com denuncia Ramon Jordana. "Des de l'altre costat de l'Atlàntic ens diuen que hi estan treballant, però no ens parlen de
terminis ni ens donen
solucions", segons ha lamentat el president comarcal. Els set pobles afectats són
Mont-ros,
Pobellà,
Paüls de Flamisell,
Astell,
Aguiró,
Obeix i
la Plana de Mont-ros.
A part dels
particulars, veïns de la vall, aquest tall en el servei també afecta un gran nombre de
negocis, gent de pas i
turistes. Qui també en surt perjudicat, especialment en aquesta època de l'any, són els
serveis turístics, que no poden agafar reserves o fer cobraments amb targeta de crèdit.
Jordana lamenta que l'avaria de Movistar hagi deixat "
pràcticament incomunicats" els veïns d'aquests set pobles, entre els quals molta
gent gran, un dels col·lectius més vulnerables en situacions com la que es pateix.
Talls repetits
Aquesta no és la primera ocasió que el municipi de la Torre de Capdella pateix
talls importants de telefonia i Internet. La última
es va produir ara fa dos anys, quan l'ajuntament va arribar a denunciar els fets a l'
Agència Catalana de Consum, mentre que l'anterior
va ser al 2018, com en els anteriors casos, casualment també durant el mes de juliol.
Altres notícies que et poden interessar
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi