Els clients de
Movistar de prop d'
una desena de pobles de la Vall Fosca tornen a estar des d'aquest dimecres al matí
sense telefonia -fixa i mòbil- ni Internet. Així ho ha denunciat a
Pallars Digital el regidor i president del
Consell Comarcal del Pallars Jussà,
Ramon Jordana, que ha mostrat el seu enuig amb el fet que una
incidència greu com aquesta es torni a repetir al municipi en menys d'un mes de diferència.
Fa gairebé un mes, el 29 de juny passat,
ja hi va haver una afectació idèntica a aquesta fruit d'una avaria que es va allargar durant quatre dies. Com en aquell cas, els pobles afectats actualment són, com a mínim,
Mont-ros,
Pobellà,
Paüls de Flamisell,
Astell,
Aguiró,
Obeix i
la Plana de Mont-ros, tot i que també hi ha afectats a
Erinyà, al terme municipal de
Conca de Dalt.
A part dels
particulars, veïns de la vall, aquest tall en el servei també afecta un gran nombre de
negocis, gent de pas i
turistes. Qui també en surt perjudicat, especialment en aquesta època de l'any, són els
serveis turístics, que no poden agafar reserves o fer cobraments amb targeta de crèdit.
Jordana lamenta que l'avaria de Movistar, novament, hagi deixat "
pràcticament incomunicats" els veïns d'aquesta desena de pobles de la vall, entre els quals molta
gent gran, un dels col·lectius més vulnerables en situacions com la que es pateix.
Talls constants
Aquesta no és la primera ocasió que el municipi de la Torre de Capdella pateix
talls importants de telefonia i Internet. A banda de la de fa un mes, la darrera
es va produir ara fa dos anys, quan l'ajuntament va arribar a denunciar els fets a l'
Agència Catalana de Consum, mentre que l'anterior
va ser al 2018, com en els anteriors casos, casualment també durant el mes de juliol.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi