Nova avaria de
Movistar a la
Vall Fosca, la tercera en poc més de dos mesos. En aquesta ocasió, els talls afecten des de dimecres els clients de
cinc pobles, segons ha informat l'
Ajuntament de la Torre de Capdella en un comunicat. Els nuclis que han quedat
sense telefonia -fixa i mòbil- ni Internet són
Pobellà,
Mont-ros,
Paüls de Flamisell,
la Plana de Mont-ros i
Astell.
A principis d'estiu, el 29 de juny passat,
ja hi va haver una afectació idèntica a aquesta fruit d'una avaria que es va allargar durant quatre dies. Més tard, el 24 de juliol,
una nova incidència tornava a deixar sense servei els clients d'una desena de pobles.
A part dels
particulars, veïns de la vall, aquest tall en el servei també afecta un gran nombre de
negocis, gent de pas i
turistes. Qui també en surt perjudicat, especialment en aquesta època de l'any, són els
serveis turístics, que no poden agafar reserves o fer cobraments amb targeta de crèdit. També en pateix les conseqüències la
gent gran, un dels col·lectius més vulnerables en situacions com aquesta.
Talls constants
Aquesta no és la primera ocasió que el municipi de la Torre de Capdella pateix
talls importants de telefonia i Internet. A banda de les tres d'aquest estiu, la darrera
es va produir ara fa dos anys, quan l'ajuntament va arribar a denunciar els fets a l'
Agència Catalana de Consum, mentre que l'anterior
va ser al 2018, com en els anteriors casos, també en època estiuenca.
Altres notícies que et poden interessar
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi