Presentació de la campanya. Foto: M. Lluvich / ACN
La responsable del celler Cota 730 de Rialp, Ingrid Sebastia, ha explicat que al Pallars es fa una cuina "singular i de qualitat" i que cal donar-la a conèixer. Per Sebastia "generar i reforçar vincles" és molt important pel sector. Per la seva banda, la responsable de Cal Jou de Conques, Inés Quintana, diu que la campanya és bona per "unir el sector" i "promocionar els productes del Pallars", alguns molt coneguts al Pallars com la girella, però pràcticament desconeguts fora del Pirineu.
La campanya s'ha impulsat amb la col·laboració de diferents entitats del Pallars Sobirà i Pallars Jussà que treballen donant suport i aglutinant el sector de la restauració i l'agroalimentari i està oberta a noves col·laboracions. En aquest moment hi participen Sobirà Dinàmic, Al teu gust i el Geoparc Orígens.
La jornada celebrada aquest dimarts a l'Alfolí de Gerri de la Sal també ha servit per debatre les accions que es portaran a terme l'any que ve, que se centraran en la comunicació per reforçar la marca, en generar un relat que promogui la identitat gastronòmica o en publicar un calendari d'esdeveniments compartit.
També es vol seguir potenciant el treball col·laboratiu a través de gastrotrobades en que participin tots els agents implicats, ampliant la campanya a noves empreses i nous sectors. Els promotors de la iniciativa esperen que la jornada serveixi per sumar noves adhesions empresarials, sumant també al sector del comerç de l'alimentació i els allotjaments, i per consolidar el suport tècnic i econòmic de les institucions públiques.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.