Senyor director,
El passat dimarts 17 de desembre, a les 7h del matí, vam anar a l'estació de tren Guàrdia de Noguera per agafar el tren, però no hi havia servei i no se'ns va informar. Com es notifica una avaria o un canvi en el servei als usuaris? Què fem si hem d'anar a estudi o a treballar? Quina alternativa hi ha?
No és la primera vegada que passa que ens trobem sense cap explicació ni avís previ. A més de situacions com la de dimarts, per exemple, hi han hagut ocasions en què a la parada no hi havia llum i no es podia utilitzar ni la senyal d'avís per sol·licitar la parada del tren, ni el mecanisme de SOS. Vam haver d'utilitzar les llums del mòbil per aturar el comboi!
Se'ns ofereix un transport públic poc útil, amb pocs horaris, amb abonaments difícils de carregar, estacions sense lloc per protegir-se de la pluja o el vent... La excusa no pot ser la rendibilitat; a Barcelona el transport públic també és deficitari.
En el nostre cas particular, el transport públic és la única opció que té el meu fill per cursar els estudis a Balaguer. Estem en un territori amb poca densitat demogràfica, però tenim dret a que el transport públic sigui eficient i digne!
Conxi Rodríguez
Avís:
Els continguts publicats a la
secció del lector Dis la teva! no necessàriament s’adiuen a la línia editorial de
Pallars Digital. Aquest mitjà no es fa responsable de les opinions que aquí s’hi expressen.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi