REDACCIÓ | L'alcalde de Tremp, Víctor Orrit i el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, han signat aquest dimecres el conveni mitjançant el qual el consistori delega la gestió de les sancions de trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària del municipi a l´Organisme Autònom de Gestió i Recaptació de Tributs Locals (OAGRTL) de la Diputació de Lleida.
El consistori de Tremp és un dels set municipis, juntament amb Balaguer, Tàrrega, Vielha, Cervera, Almacelles i Alpicat, que ja disposen dels dispositius digitals que permeten la informatització total de la gestió de les sancions de trànsit que aquests consistoris tenen delegada a l´OAGRTL.
El servei de gestió de multes que ofereix l´OAGRTL informatitza tot el procés de forma que els ajuntaments no necessiten disposar d´una infraestructura per gestionar les sancions i alhora guanyen en agilitat en la tramitació. Amb el lliurament dels dispositius, que va presidir el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, la gestió de les sancions es realitzarà de forma totalment digital.
La policia local disposa de diversos dispositius digitals i una petita impressora portàtil per expedir immediatament la denúncia que es diposita al vehicle. Una altra novetat és que la denúncia impresa incorpora un codi de barres que permet l´infractor poder pagar immediatament l´import a través de les entitats bancàries col·laboradores.
Amb aquest servei, l´OAGRTL assumeix el cobrament de les multes de trànsit i gestiona íntegrament tot el procediment, des de l´inici de la multa fins a les al·legacions, resolucions de recursos i notificacions. Aquest automatisme suposa un gran estalvi de temps, facilita el control del procés i permet la signatura electrònica.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi