Dimecres, 27 de novembre de 2024

La Pobla de Segur participa en una campanya per potenciar el comerç de proximitat

'Comprar al barri té premi' és la quarta iniciativa impulsada per la subxarxa de nuclis antics

Pallars Digital 29 de maig de 2014 a les 09:51
El secretari d'Habitatge i Millora Urbana del Departament de Territori i Sostenibilitat, Carles Sala, ha presentat una campanya conjunta per potenciar el comerç de proximitat i premiar els clients sota el lema 'Comprar al barri té premi' que tindrà lloc entre el 2 i el 22 de juny en 23 municipis catalans, entre els quals s'hi troba la Pobla de Segur.
 
Aquesta és la quarta edició de la iniciativa 'Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir' impulsada per la subxarxa de nuclis antics i en aquesta ocasió s'ha aconseguit ampliar el nombre de municipis participants fins a 23, amb la col·laboració d'un total de 1.479 comerços.
 
A l'acte de presentació de la campanya hi ha assistit els representants municipals de les localitats on es durà a terme la campanya, que són les següents: Besalú, Centelles, el Vendrell, Figueres, l'Arboç, la Bisbal d'Empordà, la Pobla de Segur, la Selva del Camp, Llagostera, Lleida, Mollerussa, Roda de Ter, Sant Feliu de Codines, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Pere de Torelló, Sant Quintí de Mediona, Solsona, Torelló, Tortosa, Ulldecona, Vic i Vilanova del Camí.
 
L'any 2007 es va crear la 'Xarxa de Barris amb Projectes' per impulsar l'intercanvi d'experiències entre els ajuntaments que desenvolupessin un pla de barris. L'any 2009 es va posar en marxa la subxarxa de nuclis antics que va començar a treballar la dinamització del comerç de proximitat en tractar-se d'una prioritat compartida per tots aquests nuclis. L'objectiu és recuperar la centralitat comercial dels nuclis antics perquè tornin a ser el seu referent social.
 
'Comprar al barri té premi'
 
Des de l'any 2011 es fan les campanyes de barris antics i aquesta, que és la quarta, tindrà lloc entre el 2 i el 22 de juny en els 23 municipis. La Generalitat aporta el suport necessari per unificar la imatge de la campanya i fer-ne difusió. Les persones que comprin a les botigues adherides a la campanya participaran en el sorteig de diversos regals que van des de vals de descompte fins a entrades per fer visites guiades a llocs d'interès dels municipis participants.

 

Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-la, necessitem el suport de persones com tu.

Subscriu-t'hi

Etiquetes:
Arxiu, comerç