Dimarts, 26 de novembre de 2024

Cellers acull el 'Workshop Pirineus' amb 500 trobades comercials entre operadors turístics i empresaris

Pallars Digital 10 de juny de 2014 a les 15:32

 
ACN | L'Hotel Terradets de Cellers ha acollit una nova edició de la jornada de comercialització Workshop Pirineus, organitzada per l'Agència Catalana de Turisme per mitjà de la marca Pirineus, a la qual pertany el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. 
 
La jornada ha tingut la participació d'una vintena d'operadors turístics i de 55 empreses i entitats catalanes amb oferta turística vinculada als Pirineus. La Diputació de Lleida, mitjançant el Patronat de Turisme, i uns trenta empresaris i representants turístics de les comarques del Pirineu de Lleida han participat a la jornada. Els empresaris han mantingut prop de 500 entrevistes personalitzades amb els diferents agents turístics.
 
Els empresaris catalans han tingut l'oportunitat de contactar amb operadors turístics especialitzats en senderisme, turisme actiu i producte de muntanya procedents d'Alemanya, el Benelux, Israel, Portugal i també de la resta de l'Estat espanyol. L'objectiu principal del Workshop Pirineus és motivar els operadors i els agents de viatges perquè programin la zona pirinenca i que aquells que ja ho fan n'ampliïn l'oferta. 
 
Els operadors turístics també duen a terme un viatge de prospecció per conèixer l'oferta del territori. Enguany, els operadors han pogut gaudir de diverses propostes com ara excursions al congost de Mont-rebei, a la Vall Fosca, a Sort, al romànic de la Vall de Boí, al Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici; activitats enogastronòmiques, de turisme actiu, d'aventura i de salut i benestar; una observació del cel del Montsec, reserva Starlight, i visites al castell de Mur i al punt d'informació turística de la comarca: l'Epicentre de Tremp, entre d'altres.
 
La jornada s'emmarca en el conjunt d'accions dutes a terme per l'ACT amb l'objectiu de comercialitzar i promocionar el turisme interior, de natura, aventura, muntanya i rural. Aquest tipus de turisme és un dels productes que el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya 2013-2015 considera prioritari potenciar.
 
Aquesta trobada destinada a la comercialització i la promoció del turisme d'interior, de natura, aventura, muntanya i turisme rural és l'acció més important que organitza el Programa Pirineus, que impulsen l'Agència Catalana de Turisme, el Patronat de Turisme Costa Brava-Girona, el Conselh Generau d'Aran, la Diputació de Barcelona, l'Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran (IDAPA), adscrit al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, i la Diputació de Lleida mitjançant el Patronat de Turisme.
 

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Subscriu-t'hi

Etiquetes:
Arxiu