REDACCIÓ | El Departament de Turisme del Consell Comarcal del Pallars Jussà i l'Hotel Terradets de Cellers, conjuntament amb altres 13 empresaris i representants d´altres entitats turístiques lleidatanes i del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, van participar ahir en la Jornada Comercial Buy Catalunya, organitzada per l´Agència Catalana de Turisme.
Aquestes sessions tenen l´objectiu de presentar i donar a conèixer el conjunt de l´oferta turística del Pirineu i les Terres de Lleida als 170 operadors turístics dels 36 mercats internacionals que hi són representats.
El Buy Catalunya és una trobada professional entre els representants de la demanda dels diferents mercats emissors i els representants de l´oferta turística catalana i alhora un esdeveniment únic i exclusiu que organitza l´Agència Catalana de Turisme. En aquesta cinquena edició del Buy Catalunya els 170 operadors turístics que hi participen procedeixen de mercats de diferents països com Alemanya, Estats Units, Lituània, el Regne Unit o la Xina.
Viatges de familiarització pel Pallars Sobirà
Coincidint amb la celebració del Buy Catalunya, una cinquantena dels 170 operadors turístics van visitar, entre dimarts i dimecres, diferents indrets turístics de les comarques del Pallars Sobirà, així com també de la Val d´Aran, l´Alta Ribagorça, el Solsonès, les Garrigues i la ciutat de Lleida.
Aquests viatges de familiarització han estat organitzats per l'Agència Catalana de Turisme en col·laboració amb els diversos patronats comarcals i municipals que els han acollit i la Diputació de Lleida, mitjançant el Patronat de Turisme.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi