REDACCIÓ | L´Administració Oberta de Catalunya (AOC) i el Consell Comarcal del Pallars Jussà han organitzat una jornada de formació sobre la gestió de factures electròniques adreçada a interventors/es i personal que participa en la gestió econòmica dels ens locals de les comarques pirinenques.
A partir del 15 de gener les administracions catalanes hauran d´estar a punt per rebre i generar factures en format electrònic, per aquest motiu més de 40 treballadors/es de l´administració local del Pallars Sobirà, Alta Ribagorça, Val d´Aran, Pallars Jussà i la Cerdanya, han participat en aquesta jornada celebrada a l´Epicentre de Tremp, en què l´AOC ha donat les directrius sobre com adaptar-se a aquest nou sistema i resoldre els dubtes que suscita entre els professionals.
Aquesta jornada, que s´ha celebrat a l´Epicentre de Tremp, s´emmarca en el programa de formació del personal de l´administració local del Pirineu que s´ha impulsat des de comarques com el Pallars Jussà amb l´objectiu d´apropar la formació als tècnics mitjançant eines tecnològiques com la videoconferència, amb l´estalvi de temps i recursos que suposa.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi