Diumenge, 22 de desembre de 2024

Consum del Jussà qualifica de "desafortunat" el comunicat emès per l'Ajuntament de Tremp

Pallars Digital 23 de gener de 2015 a les 16:39

 
REDACCIÓ | L'Oficina de Consum del Pallars Jussà, òrgan que depèn del Consell Comarcal, ha qualificat de "desafortunat" el comunicat emès ahir per l’Ajuntament de Tremp sobre la presumpta estafa porta a porta que duien a terme comercials de l’empresa Intan Solutions en nom de Gas Natural-Fenosa, i que adreçava les presumptes víctimes als Mossos d'Esquadra o a l’Oficina de Consum del Consell Comarcal.
 
Membres d'aquest organisme han explicat que en els darrers dies han rebut consultes i s'han tramitat les oportunes reclamacions d’alguns usuaris que havien contractat aquests serveis i que, després de reflexionar, havien decidit rescindir el contracte que havien signat amb Gas Natural.
 
Així mateix, l'Oficina de Consum manifesta que "en cap moment es va dubtar de la legalitat dels contractes oferts per aquests comercials". Fins i tot, el Consell Comarcal es va posar en contacte amb l’Ajuntament per "fer-los reflexionar sobre la possible desproporció i  manca de fonament de la seva actuació" en veure la "poca consistència de les seves argumentacions".
 
Durant l’any, l’Oficina de Consum detecta amb assiduïtat campanyes d’aquest tipus, majoritàriament relacionades amb el sector energètic, que si bé són completament legals, susciten la malfiança de moltes persones que, després d’haver signat un contracte que inicialment consideraven beneficiós pels seus interessos, acudeixen a l’Oficina de Consum per rebre assessorament, i suport si s’escau en el procés de desestimació del contracte.
 

Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Etiquetes:
Arxiu