REDACCIÓ | L'Oficina de Consum del Pallars Jussà, òrgan que depèn del Consell Comarcal, ha qualificat de "desafortunat" el comunicat emès ahir per lAjuntament de Tremp sobre la
presumpta estafa porta a porta que duien a terme comercials de lempresa Intan Solutions en nom de Gas Natural-Fenosa, i que adreçava les presumptes víctimes als Mossos d'Esquadra o a lOficina de Consum del Consell Comarcal.
Membres d'aquest organisme han explicat que en els darrers dies han rebut consultes i s'han tramitat les oportunes reclamacions dalguns usuaris que havien contractat aquests serveis i que, després de reflexionar, havien decidit rescindir el contracte que havien signat amb Gas Natural.
Així mateix, l'Oficina de Consum manifesta que "en cap moment es va dubtar de la legalitat dels contractes oferts per aquests comercials". Fins i tot, el Consell Comarcal es va posar en contacte amb lAjuntament per "fer-los reflexionar sobre la possible desproporció i manca de fonament de la seva actuació" en veure la "poca consistència de les seves argumentacions".
Durant lany, lOficina de Consum detecta amb assiduïtat campanyes daquest tipus, majoritàriament relacionades amb el sector energètic, que si bé són completament legals, susciten la malfiança de moltes persones que, després dhaver signat un contracte que inicialment consideraven beneficiós pels seus interessos, acudeixen a lOficina de Consum per rebre assessorament, i suport si sescau en el procés de desestimació del contracte.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi