L'
Ajuntament de Tremp ha encetat l'any 2015 aconseguint pagar als seus proveïdors a 28 dies de mitjana. Actualment i arran de la normativa de l'Estat, els consistoris estan obligats a aprovar les factures dins d'un termini de 30 dies i una vegada aprovades, disposen d'un màxim de 30 dies més per fer el pagament.
El consistori trempolí ha reduït tant el termini inicial (les factures una vegada registrades passen a aprovació) com el segon termini (el de pagament pròpiament dit), de manera que en 28 dies reals a partir de la data de registre, les factures no tant sols estan aprovades sinó també pagades.
A més, al mes de gener s'ha iniciat el nou tràmit de facturació electrònica que permet als proveïdors enviar telemàticament les seves factures i poder-ne fer un seguiment. Aquest sistema s'ha implementat per a factures superiors a 5.000€, però també s'hi poden acollir els proveïdors que facturen quantitats menors. Els proveïdors interessats poden trobar més informació a la
pàgina web de l'ajuntament.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi