Imatge d'una sortida organitzada recentment. Foto: Vine al Pallars, Viu el Jussà
La iniciativa de promoció turística '
Vine al Pallars, Viu el Jussà' presenta novetats en l’edició d’enguany centrades en millorar el posicionament turístic de la comarca a través d’ampliar l’oferta d’oci, millorar la seva comercialització i apostar per una nova imatge de marca. Durant aquestes quatre edicions, la campanya manté els objectius de consolidar el Jussà com a destinació turística d’èxit i reforçar la creació de sinergies amb les empreses del sector.
D’ençà que es va posar en marxa, la campanya ha vist incrementar potencialment els associats que han passat d’una trentena al 2011 a prop de 80 per l'edició 2015. Productors, allotjaments, empreses d’activitats, restauració i equipaments conformen la xarxa de 'Vine al Pallars, Viu el Jussà'.
Es manté el senderisme com a eix vertebrador amb una oferta de 35 sortides guiades pels turistes que s'allotgen a la comarca i es reforça amb 40 noves propostes d'experiències en les quals hi participen productors i empreses d’activitats d’aventura i culturals . Així mateix, es reforça la comercialització amb la creació de paquets turístics que es gestionaran a través d’agència i es centraran en aspectes com l’enoturisme, la gastronomia, o la geologia, entre d’altres.
Quan a l’aspecte gràfic es presenta una nova imatge amb l’objectiu d’homogeneïtzar tota la campanya. La renovació de la
pàgina web, la creació d’una guia de serveis en format paper i un millor posicionament a través de les xarxes socials.
La repercussió econòmica de la campanya ha superat els 200.000 euros en l’anterior edició. Amb el nou format els organitzadors esperen incrementar la xifra. "Seguirem treballant per potenciar un turisme de proximitat, kilòmetre 0, sostenible i de qualitat que permeti un re-equilibri territorial i un retorn als orígens", afirmen la presidenta de l’Associació de Cases de Turisme Rural del Pallars Jussà, Conxita Serrano, i el president d’APAT (Associació de Professionals de l’Àmbit Turístic del Pallars Jussà), Josep Palau.
'Vine al Pallars, Viu el Jussà' és fruit del treball conjunt entre l’
Associació de Cases de Turisme Rural del Pallars Jussà i
APAT amb la col·laboració d’institucions com el
Consell Comarcal del Pallars Jussà,
Diputació de Lleida,
IDAPA i els ajuntaments de la comarca.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi