Totalmente de acuerdo
Per Anònim el 26 de maig de 2015 a les 14:57
De todos los comentarios anteriores no tienen sentido ninguno, ya que criticar a entidades i a personas es muy fácil desde fuera pero a todas estas personas que dedican su tiempo en gestionar, entrenar, coordinar o presidir dichas entidades yo particularmente les aplaudo por estar allí al frente de todo y lo digo por experiencia yo también he sufrido lo que ustedes critican a estas personas y entidades y no es lógico yo les invito ha ayudar y colaborar con ellos ya que sin ellos nuestros hijos no jugarían a futbol y nuestros hijos con nosotros tampoco iríamos al futbol amateur, simplemente un comentario de una humilde persona que les doy las gracias a todas estas personas metidas en estas entidades como cf Tremp y ef Tremp.Para finalizar aplaudo el comentario anterior anterior.Por favor no critiquemos hacemos mucho daño a las personas y entidades.
Gracias,Visca el CF TREMP Y EF TREMP!!!
Un problema de tots
Per Aficionat, exjugador i soci. el 25 de maig de 2015 a les 21:52
Vist que la gent està força interessada i capficada en aquest tema, m'agradaria afegir 4 coses ràpides.
1- La primera i més important és que s'haurien de preguntar perquè en el seu dia, quan tots els pobles instal·laven els camps d'herba artificial a Tremp, continuàvem amb el camp glaçat i la gespa alta. Què feien llavors Ajuntament i C.F.Tremp? Llavors no era cap problema? Pensin...
2- Estic totalment d'acord en què l'equip el formi gent de casa però en absolut en com s'ha arribat a tal situació i en el paper que han tingut els de la casa fins ara. Semblava que no servien, que no contaven i molts han hagut de plegar o marxar a Rialp. No culpin als que han marxat a Rialp perquè en molts casos s'han vist empesos a fer-ho al no comptar o veure's valorats aquí.
3-En tercer lloc, m'agradaria que reflexionin sobre el paper de l'escola i la devaluació que ha patit. Pensin que la gent va al camp de futbol a veure com arriben els joves al primer equip, com els fills, amics i germans debuten amb "els grans", això és el que ens agrada als que anem al Camp de la Pedrasanta. Estan oblidant quin és el paper de l'escola i quin és el del primer equip, han d'anar de la mà i no ho estan fent.
4- I per acabar, tant sols esmentar un petit detall. Pot ser que cada vegada que l'equip perd, no sigui per culpa de l'actuació arbitral. Pot ser que els rivals siguin millors o que l'equip tingui limitacions però creure que tothom està en contra nostra, sol ser una mala solució. Per cert, pensin que les xarxes socials del C. F. Tremp és una part important de la imatge que dóna el club en públic, per tant caldria cuidar més els missatges al compte de Twitter, per exemple.
PD: A Tremp no demanem resultats, ni tan sols bon joc perquè hi ha el que hi ha. Tan sols demanem ganes, passió i amor per un club, pel qual molts s'hi han deixat la pell i de ben segur que els que hi són ara se la deixen.
PD2: AGRAIRÍEM TANT A L'AJUNTAMENT, COM ALS RESPONSABLES DEL C. F. TREMP QUE DEIXESSIN LES SEVES DISPUTES I S'ASSEGUESSIN EN UNA TAULA A SOLUCIONAR TOT AQUEST TEMA, QUAN ABANS MILLOR. VOSTÈS TENEN LA RESPONSABILITAT I EL PODER PER FER-HO.
Gràcies a tots.
escola
Per Jose Quiñones el 25 de maig de 2015 a les 16:50
Els que escriuen de l'escola son pares.Apren a llegir
Patètic l'amateur del Tremp
Per Anònim el 25 de maig de 2015 a les 12:12
que patètics sou els del Tremp intentant girar una notícia que heu generat vosaltres fotent merda de l'escola.com sempre se us veu el plumero
escola
Per Anònim el 24 de maig de 2015 a les 23:18
Coordinador?va no feu riure.en tot cas serà sr.€€€€€,clar amb aquesta junta que tenim que podem esperar,si són incapaços de moure un dit.de que els hi ve el futbol? I el sr coordi€€€nador encantat.no es carregarà lascola si no que ja sé la carregat .fot el camp i plega ja home
resposta escola
Per Anònim el 24 de maig de 2015 a les 23:01
Si senyor es una vergonya ,que li vagin donant poders aquestos de l'ascola . Aixi hens va ,coordinador va home va fot el camp a enganyar a un altre lloc.plega ja .i la junta també.
escola
Per Anònim el 24 de maig de 2015 a les 13:53
Partin de la base que el coordinador de l'escola esta mes preocupat d'anar a entrenar equips amateurs de forma.Com aquest senyor contiunui gaire temps mes es carregara l'escola.Al temps
respòs. parlem clar pares
Per Anònim el 24 de maig de 2015 a les 10:29
Jo també me informat del problema del perquè els nens no juguen al pedra santa i estic d'acord amb tot i amb tu.exemple pel que vaig pregunta.disasapte fira de tremp els nens juguen al camp del Joncar i el diumenge el tremp gran juga a casa ,pregunto perquè es juga al Joncar, resposta de lascola per que jugar el tremp a casa i no es pot xafar.ara que mespliquen perquè als 15 dies pasa el mateix i els equips de lascola juguen al pedra santa i el tremp també i juga .he parlat amb el l'Ajuntament i man confirmat que el tremp gran no te ni a tingut mai cap competència per decidir qui juga o no Al camp d'erva.crec que està molt clar.i referent a tot lo altre de l'escola. Es vergonyós El tracte i la forma de gestionar una entitat com aquesta.totalmen d'acord amb tu.deixeu pas
dinosaures
Per Anònim el 23 de maig de 2015 a les 21:24
m´agradaria que posesiu el meu comentari,que vaig fer i no surt.Gracies
parlem clars pares
Per Anònim el 23 de maig de 2015 a les 02:46
Ja que això és tracta de futbol siguem clars i seriósos. Jo ting un fill que aquest any a jugat a l'escola de futbol,i espero que la seva desicio sigui plegar que busqui un altre esport bàsquet, pim pom o atletisme deixem-nos de tonteries si camp derva o artificial ,pel que me e informat a diferents llocs el tremp gran no té res a veure ni a decidir qui juga al camp derva ,el que realment es vergonyós es aquesta escola i cordinador inclòs, falta d'informació els nostres nens semblem marionetes amb els horaris partits ,els pares desinformats ,entrenaments ridículs ,un desastre,potser que mirem a casa nostra i no culpa sempre als de fora,el greu problema el tenim els pares que esperem que aprenguin algo de profit,de 140 nens fa uns anys pasem a 60 i al pas que porten haurem jugar a tots a tenis per falta de nens,també te la culpa el equip gran de això? Siguem seriós que son els nostres fills,i pobres desilusionats totalment.el tremp gran es un equip amateur i segur que an fet coses malament com la majoria de equips amaters però an sigut prou savis en rectificar i això i fa per la experiència què tenen al món del futbol, a l'escola que an fet ,creus de brasos i anem pagant els pares,material d'entrenament ridícul això si els sous que no faltin.vergonyos.gasta diners amb tonteries ,mig poble porta roba de lascola,en comptes de millora la calitat de material i mil coses més .diria personalment però sé que hi ha molts pares que ja n'estan tips.potser això no és lo vostre i us va molt gran.lescola la te de gestionar gent amb experiència al món del futbol i a tremp en tenim de molt bons deixeu pas .
ole i ole
Per Anònim el 23 de maig de 2015 a les 00:54
Sr farre te la gent cabreada,però que parleu si tots heu jugat per diners per lo que es pot llegir,tots heu plegat pels diners per lo que es pot llegir,i escriviu aquí falsos,jugeu per la patilla com fem molts amb aquest poble,tots sou iguals diners,diners
PANEM ET CIRCENSE
Per Anònim el 22 de maig de 2015 a les 19:38
Futbol TREMP ??? Un circ
Eleccions a TREMP ?? No Votis
jugador
Per Anònim el 22 de maig de 2015 a les 18:05
Sóc jugador de l'actual plantilla del cf tremp i espero poder jugar i vestim molts anys aquesta camiseta i sóc de casa.crec que sempre hi han agut jugadors de casa desde fa anys,podria explicar algunes anècdotes viscudes amb 1 persona del perquè alguns jugadors de casa an plegat però preferido no dir res .desde aquí tot el meu suport i crec que el del 100% de la plantilla per la gran feina que estan fen tan el club i els entrenadors.
desde la distancia
Per Anònim el 22 de maig de 2015 a les 14:21
Per desgràcia sols puc veure el cf tremp 3-4 caps l'any,aquesta junta a fet servir lo de la nostra terra la pagesia,i està donant molts bons reaultats,el pagesos per tenir una bona collita primer sa de prepara bé el camp este de solfata per treure les males herves i es el que estan fen i molt i molt bé.o dingu se'n recorda dels espectacles de molts de aquestos exjugador que tan parleu, que molt públic marxava del camp avergonyit del que feien damunt del camp,dingu sen recorda lo sencill es fotre porqueria damunt dels qui no u han permès. Tots aquestos comentaris Son bla bla bla bla ...... de lo únic que sabeu fer es parlar és de diners,la única conclusió que es pot treure de la majoria dels comentaris es molt fàcil, a part de la irresponsabilitat de cuán es practique un esport es fracàs futbolístic de la majoria .aquí tots d'acord per insulta el club i la junta i així es molt fàcil. Lo difícil es fer que el club continuï endavant i es lo que estan fen.
wc tremp
Per Anònim el 22 de maig de 2015 a les 14:05
Bueno lo del cf tremp ese defineix amb un ejemple molt simple un w.c
Sempre a sigut com un wc ple de merda a dins, ja fa massa pudo aixo,mentres la gent de tremp marxa fora a jugar els de fora fichan com si fosin neymar o messi cobran lo seu i els de aqui ni un p... duto i ara tenen la poca vergonya de voler que els de aqui ens preocupi el estat del camp? Aneu als cracks de fora que os apollin ara,
per cert recordo un botlleti si de aquestos que posan a la bustia per presumir de lo que es fa per el poble on possava quebla generalitat donava una subbencio de 580.000 euros per posar la gespa artificial e instal.lacions al camp del joncar on son?
vergonya de Pastes que aveure si fot lo camp que es tan dolent com president com o va ser com a porter,es preocupa del pedra santa cuan els crios jugan en el joncar que fot vergonya que paguem per quebjuguin els nostres fills en la merda camp aquest que es deizan la pell amb la sorra
ballase sr.pastes
quin nivell!!
Per jose quiñones el 22 de maig de 2015 a les 08:23
Noi t'has pasat,avui no he pogut dormir de l’emprenyament que portaba.No cal ni contestar-te.El mes trust no es que siguis un covard sino que justifiquis la teva cobardía parlant democracia.
capita del cftremp
Per Anònim el 21 de maig de 2015 a les 23:36
El "listo" que diu que el capità es de pobla, no en tens ni idea, ell es de tremp sempre ha jugat a tremp i ha nascut a tremp, així que vielhano diguis tonteries noi, a que el puyol es de pobla? Doncs va neixer a vielha i va viure uns anyets alli i el consideres de pobla n?
el camp municipal!!!
Per Anònim el 21 de maig de 2015 a les 21:48
Aquest camp ja fa temps que esta malament, no ve d'ara lo de les cadires, ara s'aprofita per ser un motiu politic? doncs sí... president del cf tremp i candidata ERC.....
aquest camp ja fa temps que tendria que ser de herba artificial, quan hi havia la proposta de la generalitat, com van fer tots els equips del pla de lleida, agramunt, vilanova,etc....aqui no se sap que va passar. i tots els podrien disfrutar, totes les categories del cf tremp i escola de futbol.
deixant de banda la destrossa economica que va fer la directiva pasada i aquesta amb fitxatxes estrella i tirant per la borda molts jugadors de futbol que podiem haver jugat molts anys en aquest equip, que jo persolnalment ja no porto al cor tot i haver-hi jugat i ser de tremp
gracies
suports
Per Anònim el 21 de maig de 2015 a les 20:43
Les eleccions ens diran si a la gent li ha agradat la gestió del senyor Orrit. Si a la gent li agrada o no la gestió del CF Tremp es veu cada 15 dies amb " la gran assistencia" de públic. A més cada cop hi ha menys socis . Que es planteji el perque la junta.
el que faltabe
Per Anònim el 21 de maig de 2015 a les 19:19
Molt malament te que esta l'equip pero que te deixin jugar a tu...y si yo tambe crec que cobraben molt be temporades anteriors.... Anonin percque estén amb democracia i tambe pero que se que te amprenye mes....
resposta
Per Anònim el 21 de maig de 2015 a les 18:42
El primer que us haurien de fer és eliminar-vos els sous als jugadors que jugueu per pasar l'estona i segona sigui el camp d'herba natural o artificial que hi juguin grans i petits com a tots els pobles i si es fa malbé el camp doncs ja tornarà a sortir la gespa o com us penseu que ho fan a altres llocs?
Puntualitzacio
Per Jose Quiñones el 21 de maig de 2015 a les 17:07
Bones tardes;voldria aclarir algunos coses,nomes les que conec,no fare com alguns que s'amaguen darrere anonims i diques ruqueries.
-D'acord que no s'ha de barrejar fútbol i política pero aquesta suposicio la fa el senyor batlle.
-El nostre presi exerceix com a tal i denuncia l'estat lamentable de les instalaciones(es una realitat pwr molt que digui el senyor Miquel Farre,FA pena.Ha de callar el presi perqué la seca dona sigui candidata a l alcaldía?jo crec que no excerceix el Seu carrec i denuncia,no ara sino FA temps aixo.
-A tots els que escribiu desde la rabia us animo a fer-ho amb els vostres noms i cognoms .
-I una mica de respecte pels jugadors de casa que aquest any estén intentant fer una temporada lo mes digna posible.El sentir de pobla que defensa el nostre escut es un tío de puta mare que cobra 30€ pero partit com la resta de plantilla.
-La partvdel pedrasanta que s escau a tribuna es una pista de patinatge a l hivern que ja ha provocar mes d una lesio i ho dic per experiencia.A un poble de muntanya es necesaria la gespa artificial.
Salutacions
capita cf tremp
Per Anònim el 21 de maig de 2015 a les 14:45
I per mes INRI ,el capital del tremp,un de pobla i a sobre cobran una pasta, que agust es van quedar a la pobla quan va marchar .gracias tremp,fue les coses de collons cotinueu aixi.....
aixo es la directiva
Per Anònim el 21 de maig de 2015 a les 13:49
No cal fer mes comentarios..ja se sap la clase de gente que amistra el club de fútbol tremp....que vas a veure un partir i si no expulsen al entrenador expulsen al delegar i si no al preparador fisic i si no el president desde la grada insulte al arbits i cada partit igual, donan exemple a la jóvenes...
resposta a pasta
Per Anònim el 21 de maig de 2015 a les 13:12
Parles sobre les veritats que t'esmenten algunes persones, si valoressis les dos parts i les dos histories potser canviaries d'opinio. Parles del passat i del futur, perque no parles del present del club? Tan malament no s'han fet les coses, l'unic que cal fer es obrir els ulls i veuries les coses d'una altra manera
Resposta a "resposta pasta"
Per Anònim el 21 de maig de 2015 a les 11:42
Encara no veus que desprès de 6 anys confiant amb gent de fora aquest any han fet un equip amb gent de Tremp perquè s'han acabat els diners que tenien per pagar als de fora?
No veus que s'aprofiten de la gent de Tremp quan van mal dades i quan tornaran a tenir quatre duros a tornar a confiar amb gent de fora.
I ja que parles de donar confiança amb la gent del poble perquè aquests no volen tornar quan hi ha 2 equips de futbol sala i practicament un equip sencer a Rialp de jugadors trempolins que podrien jugar al Tremp i en canvi no volen saber-ne res.
Aquí els que sobren són la directiva i que vingui una nova que no maltracti ni als jugadors, ni als ex-jugadors, ni als socis, ni l'escola de futbol ni als que no pensen igual que ells.
resposta a impresionant
Per Jugador del Rialp el 21 de maig de 2015 a les 11:34
Un soci que diu "si algun dels que hi ha al Rialp torna a vestir el escut del cftremp ja hem podeu prepara la baixa com a soci de la entitat"
Ja pots marxar quan vulguis perquè gent com tu sobra.
Que hi pintem els jugadors del Rialp en tot això? Mentres allí els socis ens abracen i ens agraeixen l'esforç que fem quan juguem sense cobrar res aquí hi ets tu com a soci per fotre merda als jugadors o ex-jugadors. Anima als teus que prouta feina tens i prouta necessitat tenen i deixa estar als demès en pau.
resposta a pasta
Per Anònim el 21 de maig de 2015 a les 10:48
M'agradaria recordar-te que el Tremp esta a 2a catalana, un equip nou tot de casa. Aixo es una mala gestio o dinar confiança a la gent de casa? Els jugadors d'aquest any cobren, es cert, pero ni molt menys les quantitats esmentades. Quan hi havia juagdors de fora critiques, quan hi ha jugadors de casa critiques. Amb comentaris com els anteriors normal que hi hagi una desmotivacio per part de la directiva per seguir. Falten 2 partits i espero que es salvin per tal de tots aquests que sou de tremp i voleu el seus mals resultats us tapin la boca.
impresionant
Per Anònim el 21 de maig de 2015 a les 01:45
Sr.farre o cftremp com vulgueu ,hem trec el barret,pel valor que heu tingut de ser els únics de obrir la boca,això es te de coneixer, ni campanya electoral ni tonteries cuantes entitats de tremp hi ha maltractades , i dingu diu res,penós, tothom rajan durant anys i ara que algú s'atreveix a dir la veritat pals i més pals.i en cuán a lo esportiu tranquils si perdem la categoria,no serà el primer cop que pasa ,ja la tornareu a recuperar.cuan les coses es fan bé és cuán més crítiques hi ha,enveja.pero també us adverteixo fa més de 15 anys que sóc soci del club i si algun dels que hi ha al Rialp torna a vestir el escut del cftremp ja hem podeu prepara la baixa com a soci de la entitat.
Flipant
Per Anònim el 21 de maig de 2015 a les 00:11
Lo del camp no es lúnic trist que hi ha en quan a instal·lacions públiques a Tremp que la gent del mateix poble no pot fer servir. N'hi ha quatre que treballen en entitats públiques i decideixen qui pot entrar i qui no quan totes les instal·lacions municipals les paga la gent de Tremp. Tant fa qui surti, total, a l'ajuntament sempre hi ha els mateixos. No entenc perquè votem a un partit si al cap i al a fi a dins l'ajuntament treballen de tots els partits i sempre son els mateixos... Anant col·locant gent i anar fent.
aficionat
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 23:16
Deu meu cuánta irresponsabilitat esportiva és pot llegir.com aficionat habitual desde fa molts anys crec que al club tot són jugadors de casa,es molt fàcil parlar ,potser primer ens hauríem de preguntar la veritable rao del perquè an anat plegant els jugadors de casa i llavors alguns potser harien de callar.o no hi aneu vosaltres al camp?.en fin jo continuaré anant com cada diumenge aveure el cf tremp.
Tenim el pitjor president de la història
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 22:56
Menys notícies al diari i més bona gestió del club. L'any del centenari que han fet?? Una botella de cava?? Un calendari?? Això és tot el que hi ha per 100 anys d'història?? A més a més perden la categoria. Manda huevos!! Senyor Farré el pitjor president que ha tingut el Tremp per la seva gestió i per voler polititzar-lo.
indignats
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 22:42
Vostè fa una critica reivindicativa contra el senyor Miquel Farre, quan el senyor anomenat crec que fa molt bona tasca en la seva regidoria, quan son vostès els que estan deixan perdre el fc Tremp, ja per queixes que em sembla que no corresponen en aquest moments a falta de poc per les municipals. Haurien de revisar l'opinió de jugadors indignats pel tracte rebut que han estat a la vostra plantilla (podeu mirar algun escrit d´algun exjugador al faceboock) per millorar el nostre club. Que opineu sobre la vostra gestió del FC Tremp que crec que es penos. Així també dir perque es canvia el programa d´ERC que en principi tenia lloc al pont de Sant Jaume i després al Pedra Santa?. Dit això serà perque la candidata d´ERC es la seva muller? Quina pena fa això.
Invertir en un concert dels Pets si tan malament estan les instal.lacions?
Per President dimissió el 20 de maig de 2015 a les 22:40
Si tan malament estan les instal.lacions, quin tipus de gestió justifica una despesa amb pèrdues com va ser portar Els Pets a Tremp just després de la festa major?.(I afegint que els Pets ens van anomenar com el pitjor poble on havien donat un concert).
No seria més raonable que el mateix president que denuncia l'estat de les instal.lacions hagués invertit els diners del concert en millorar-les?
Oportunista, lamentable i incoherent. Preocupi's de no perdre la categoria amb la seva gestió de fer fora als jugadors de casa i portar jugadors de fora.
Dimiteixi ja, i deixi pas a gent que en sap més que vostè.
fatal
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 21:26
A veure si plega tota la junta y l'entrenador,que gracies a ells el rialp pujara i nosaltres baixarem..incompetens..
si senyor
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 19:04
Si senyor ,cuanta rao......y respecteu tambe la gente que no es independentista que no vol dir que no sigem catalans..tantes estelades al camp con si fos un camp de erc.....dimisio senyor farre....
incompetent
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 19:03
Lo senyor Farre que es a la politica per donar un tomb parla de que encara queda alguna deficiencia. Plega ja Miquelet no facis mes el ridicul
jajajaja
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 19:00
L'epicentre si que es una bona inversio jajajajajaj
contradictori
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 18:50
Senyor ciutada de tremp. Voste reclama una instalacio municipal i despres insinua que el club se,n fagi carrec de les millores??En que quedem noi.??Demagogia pura
ciutada de Tremp
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 18:47
Totalment d'acord ciutadà de Tremp!!
CF Tremp & EF Tremp
Per ciutadà de Tremp el 20 de maig de 2015 a les 18:28
Senyors,
Com afectat per la problemàtica de l'estat del camp de futbol del Pedrasanta,crec que el més trist de tot és la lamentable actitud d'alguns dirigents del CF Tremp que, amb la connivència de l'Ajuntament, sembla que perdonin la vida als nens de l'escola de futbol, quan els hi deixen jugar al camp Pedrasanta (recordo: camp municipal).
Segons informen les fonts anteriorment citades, ELS NENS fan malbé l'herba i això perjudica a l'equip GRAN!!!.
Senyors, no oblidem que es tracta d'una instal•lació MUNICIPAL i que, com a tal,està construida per a que la gaudeixin totes les entitats que ho necessitin,com per exemple l'Escola de Futbol Tremp.
D'altra banda, igual que anys enrere s'han malgastat diners en fitxatges "estrella" per acabar jugant en la categoria que es juga,es podria haver invertit aquests diners en la millora de les instal•lacions o en donar l'oportunitat als nens de l'Escola de debutar amb l'equip GRAN del seu poble.
Sencillament lamentable i penós.
Espero no haver molestat a ningú, però es la pura veritat.
Gràcies
Penós
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 17:29
Com a ciutadà de Tremp trobo vergonyós i lamentable que a falta de 4 dies de les eleccions surti això. Trobo què no s'hauria de barrejar i que en cas reivindicatiu hagués sortit la denuncia abans. Això s'ha hauria d'haver guardat el senyor president del CF Tremp, perquè es nota d'una hora lluny que es per propaganda electoral. En el cas de que es posés gespa artificial la disfrutariem tots? Es penós.
lamentable
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 16:34
Bastant lamentable que es denunciï aquest fet a 4 dies de les eleccions.
Futbol al Pallars
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 16:20
El que no pot ser es que al Pallars no hi hagi un camp de futbol decent, ja que al Pedrasanta a l'hivern no s'hi pot jugar, i tant el Joncar com el camp de Pobla són dels pocs que queden de terra a la província, tot i que pobles més petits han aconseguit millors instal·lacions. Els ajuntaments i els clubs de futbol de Pobla i de Tremp es podrien posar d'acord per aconseguir almenys unes instal·lacions decents a la comarca, ja que les escoles també podrien col·laborar entre elles.
La situació del futbol al Pallars no és la ideal i es podria fer molt més per impulsar aquest esport a la comarca, i no tot és qüestió de diners.
de pena!!!
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 16:10
Si aixo no es fer campanya que es??El camp del Tremp fa molt de temps que està aixi!!!! Netejar adins es lo que s'ha de fer!!!Menys tonteries i mes jugar a futbol!!!
pobla????
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 16:02
Que cojones pinta pobla en todo esto,estamos hablando de la capital de comarca,Tremp.
Futbol
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 15:17
No tant queixar-se i més jugar!
! Els qui ens hauríem de queixar som els de Pobla q tenim un camp lamentable i ens conformem amb el que hi ha!
Excusa perfecta en cas de descens...
De risa
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 15:08
Oportunisme .......nomes falta que surti d'alcaldessa la maripili i l'altre que continui de president.....ja podem marxar del poble....
potser
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 14:53
Dons si perd vots Esquerra a ciu no li va be..potser pasara com FA 4 anys...
Thanks
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 14:38
Per al comentari anterior,el grup municipal CIU diu en el seu programa lo de la gespa artificial. I que tots els nens del club hi puguin jugar. Potser que ens informem millor. I si, veig precipitat a 5 dies de les eleccions treure aixo. No treu cap a res, solament perdre vots esquerra
despesa pública??
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 14:23
Potser el primer que s'haurien de plantejar els candidats és si l'ajuntament ha de pagar i mantenir un camp de futbol i unes instal·lacions siguin amb gespa natural o artificial de els quals només pot fer un ús únic el club de futbol, potser seria millor destinar els diners a camins, escola, coses productives, reducció impostos..
Si entrem en comparacions el Pobla té camp de terra i pitjors instal·lacions, el camp és d'ús públic i el club no ha generat constants deutes que després hem hagut d'assumir els ciutadans, i el que fa més mal sempre han jugat millor a futbol i amb gent del poble.
Dit aixó, l'ajuntament amb el seu estil i actitud ha agreujat un problema menor i de fàcil solució, com en molts altres cassos.
es el barça...
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 14:21
Que el camp esta malament?jajaja que passin pero pobla,i no es queixaran tant....amb els cuartos que an pagat a súper estrelles de fora,el podien deixat millor que el camp nou...president dumisio ya.....
oportunisme electoral
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 14:10
No combrego amb l'actual ajuntament que diguem, pero en aquest cas trobo molt trist que el club denuncii aquest fet a falta de 4 dies per les municipals, aixi de clar
pobre futbol a tremp
Per Anònim el 20 de maig de 2015 a les 14:05
Es penos ,lo que fA la politica...lo que tenen que fer aquestos que porten el club es mirar, perqué el joven de tremp a marchat del club, i de pas plegar que ya fa pudor un altre cop con la directiva de avans.....no mes faltaba fotre el fútbol amb política.......