el que vol el ciutadà de TREMP és una política real i no per uns quants
Per Anònim el 3 de juny de 2015 a les 14:17
El que vol el ciutadà de Tremp, és una política que estigui destinada a la ciutadania en general, no als fills de i als amics de en particular. Estem farts de l'enxufisme i seria necessari començar a fer les coses com s'han de fer, que ens trobem a ple segle XXI i l'únic que fan és generar disconformitat i odi com a conseqüència d'enxufar als familiars aquí i allà. Ja n'hi ha prou home!
Per anònim del TOT
Per Anònim el 3 de juny de 2015 a les 10:35
Molt me temo que darrera FEM hi ha la tèrbola mà negra del cacic number one de Sort. Si no, com t'expliques que ALP no parés de fer campanya de forma extenuant els darrers dies abans de les eleccions demanant el vot per FEM sent encara militant de ciu i ostentant càrrecs polítics de designació del partit...
La pregunta clau és pq CiU de Sort no va fer absolutament res quan ho va saber ( fa més d'un any que se sabia) i va permetre aquesta dualitat inversemblant.La resposta és variada: personalismes, prepotència, falta de visió política, por al cacic, és a dir, indolència política.
Jo si fos la CUP ho tindria clar, o govern en minoria de la llista més votada o alcaldia per la CUP.
Es mereixen una oportunitat...la gent els hi ha fet confiança...
Per Anònim del tot el 2 de juny de 2015 a les 20:14
A Sort, els veïns hem parlat, ha quedat molt clar q no volem un mal govern pel nostre poble....ja n'hi ha prou de caciquismes...
Vull el canvi, sí I TANT!
Per tant, Fem Municipi + Cup es l k vol la majoria.... demostreu que us estimeu el vostre poble i feu q Sort sigui una 1 era opció turística...q la gent quan arribin tinguin opcions per gaudir i q la gent q hi vivim...ens puguem sentir orgullosos pq dd l consistori es fa una bona feina!!!
SOM-HI NOIS....estem amb vosaltres, aprofiteu l'ocasió i demostreu pq ha valgut la pena fer-vos confiança!!
El califat
Per Anònim el 29 de maig de 2015 a les 11:40
A sort la CUP té mala peça al teler, ha de triar entre dolent i pitjor. O una CiU desgastada pel temps i la inoperància dels darrers anys o un FEM tutelat per l'antic alcalde ara reconvertit en cacic. Baldo alcalde.
CANVI
Per Anònim el 28 de maig de 2015 a les 18:18
A Tremp, esta clar, s'ha de CANVIAR, ja n'hi ha prou dels mateixos ara es l'hora de Ciu i Esquerra.
La Formula perfecta i tots contents
Per Villalba el 28 de maig de 2015 a les 15:16
Ubach Alcalde
M.Pilar: 1era Tinenta alcaldessa i Vicepresidenta consell
Flores: Obres
Bolado Esports
Miriam: Serveis socials
Laura: Cultura
Ana ritz: Promocio de l'economia
Gloria : Policia
Orrit President consell
Ardanuy: Gerent
Vicepresidents i d'altres: Sisco (salas), Constante, Dalmau, Pito (cartaña), Bellera, Romero,Rosa, etc,etc.
I de ben segur, amb aquest personal al capdavant, d'aqui 4 anys al 2019 no hi cabrem de goig al Pallars.
* Mare meva !! Sembla un tira del TBO
Sí TOTALMENT D'ACORD AMB ELS DOS ÚLTIMS COMENTARISTES !!!
Per Anònim el 28 de maig de 2015 a les 08:33
Sí l'alcaldia a Tremp per ERC seria molt bo, i sobretot perquè són gent preparada i que no han estat en el poder anys i anys i anys, per tant, representa com diu el comentarista un CANVI, i una alternativa, en definitiva una altra manera de fer política, preocupant-se pel consistori i per la gent del seu poble, sense les males pràctiques que, presumptament, s'han donat amb les dues altres formacions i això és important, i a Llavorsí si és tal i com diu el comentarista, doncs, molt malament. I quina pena que no representin el canvi i l'alternança, i el més perjudicat el poble: els homes i les dones del poble que no estan posats en política, i que estan en mans d'aquests senyors.
FEM+CUP
Per Anònim el 28 de maig de 2015 a les 08:01
Vist des-de fora, crec que un pacte entre aquestes dues formacions, seria una mica de renovació dins del poble de Sort i també per la comarca, CiU ja te la majoria al Consell comarcal, així podrien avaluar a tots dins l'àmbit de competències pròpies, uns des-de l'Ajuntament i els altres a la comarca.
ERC a TREMP
Per Anònim el 27 de maig de 2015 a les 23:14
Penso que estaria molt bé que es donés l'oportunitat de l'alcaldia a ERC a Tremp. Ni Compromís ni CiU representen el canvi, tots dos porten molt temps manant entre ajuntament i consell, i s'han portat molts xanxullos entre mans.
Estaria d'acord també que es donés el suport a Compromís, ja que ha estat la força més votada, però per sensacions, ERC és l'única llista que veig amb gent preparada i capaç de portar una mica d'aire fresc.
Fem i CiU
Per Anònim el 27 de maig de 2015 a les 22:39
teniu raó , Fem i CiU, tant en Sort com en Llavorsí són CIU, a la vista està si repassem llistes i recorreguts familiars dels darrers 20 anys. Quin canvi és doncs si pugen al poder? Tornen las viajar glòries al poder? Per favor ....no cal que tornin, ja n hi ha prou. Que volen ara?
L'EDUCACIÓ I ELS RESPECTE SÓN BÀSICS
Per Anònim el 27 de maig de 2015 a les 17:21
L'educació i el respecte és el mínim que es pot demanar.
LA GENT TAMBÉ EVOLUCIONA AMB ELS ANYS !
Per Anònim el 27 de maig de 2015 a les 17:11
Vull pensar que la fent madura i evoluciona, i de totes maneres si els d'ara Fem municipi a Llavorsí són una gent que fa 20 anys estava en el partit que ha governat aquests úlitms 21 anys, alguna cosa vol dir, sinó haguessin continuat junts, segurament no pensen igual i caldria que tinguessin la seva oportunitat, continuar amb els mateixos ja s'ha fet quasi bé, 30 anys, si els que componen Fem municipi volen tornar a participar pel bé del seu poble, i des del consitori, perquè no han de tenir la seva oportunitat ?; ara bé, ja es veurà que passarà d'aquí al 13 de juny, l'important és que els que sortin, siguin quins siguin, es preocupin del seu poble i del benestar de tots els llavorsinencs, i res més, l'alternança i la renovació es bona per a tots els pobles, ara bé ja es veurà com va tot. De totes maneres, t'agreixo la teva opinió i el teu aclariment.
Xatín
Per Anònim el 27 de maig de 2015 a les 16:42
No veus que et contradius, per Tremp demanes canvi i proposes la força perdedora, això si sense ciu i amb la força que ha governat les darreres legislatures (argumentàs noi/a). I al segon paràgraf parles de persones i vols deixar a l'escollit majoritàriament fóra (raons subjectives teves). Crec que hauries de revisar el teu argumentari i em reitero amb el que t'he dit abans. És que te menjariaaa ñammm ñammmm!!!!
Renovància i alternància a Llavorsí? No em facis riure
Per Anònim el 27 de maig de 2015 a les 15:46
A Llavorsí impossible alternança ni renovança! La llista de fem municipi és una escissió de la de CIU(busca els darrers 20 anys) i pel que fa a l'electe d'ERC ja porta 4 anys d'alcalde a la seva EMD
( per cert hauria de fer reflexionar els resultats en aquesta)!
SÍ SENYOR TENS RAÓ EN PART !
Per Anònim el 27 de maig de 2015 a les 13:44
Sense tenir res en contra del senyor Orrit, crec que el pacte l'hauria de fer Compromís per Tremp amb ERC, i malgrat Compromís ha tret 949 vots, caldria una renovació i que fos el nou alcalde
d'ERC, així hi hauria una alternança tant necessària en els consitoris, per evitat el que he dit abans.
Sí seria bo que el senyor Orrit pactés que l'alcalde fos d'ERC i col·lició amb Compromís, sí seria el millor !.
I respecte al altre comentari de si em cau bé aquest o l'altre partit, dons jo expresso la meva preferència, pel que fa al moment polític i social actual, però res més, a mi em cauen bé o malament les persones, no els partits, que a tots hi ha persones de tota mena, persones genials i d'altres que no ho són tant, i res més "chatín".
per 'Parlem del bé per als pobles'
Per Mauri el 27 de maig de 2015 a les 12:46
Estic bastant d'acord amb el que dius, però dir que a Tremp vols que continuï "Compromís per Tremp", es contradir-te tu mateix en el que has exposat, ja que el sr Orrit porta des de l'any 91 governant (exceptuant 1 legislatura del 2003).
I no tan sols a l'ajuntament, sinó que també ho ha fet al govern de l'Alt Pirineu i Aran.
Així que jo també estic a favor de la renovació, i dir "adéu" al Sr. Orrit es el primer pas.
a parlem pel be dels pobles
Per Anònim el 27 de maig de 2015 a les 12:42
no et cau massa bé ciu ehh xatín???
PARLEM DEL BÉ PER ALS POBLES !
Per Anònim el 27 de maig de 2015 a les 11:40
Per a mi, el bé per als pobles és que hi hagi renovància i alternància, el que fa que no hi hagi els de sempre al consistori, al consell comarcal, a les delegacions del Govern, a les diputacions provincials, al senat, en general : AL PODER, ja sigui per exemple : alcaldes que porten més de 20 anys, o bé les seves famílies de consanganitat: germans, nebots, i amics, però sempre el mateix cercle de poder concret, que en pobles tant petits com els del Pallars Sobirà estan molt a la vista i els coneix tothom i allò de ja "ens ho farem entre nosaltres i aquí manem i manarem nosaltres sempre": o això és el que sembla des de fora, això, seria molt bo que S'ACABÉS D'UNA VEGADA I PER SEMPRE MÉS.
Per això, dic que m'agradarien els pactes que he proposat:
A TREMP desitjaria que pactessin: COMPROMÍS PER TREMP + ERC.
A SORT : FEM MUNICIPI + CUP.
A LLAVORSÍ : FEM MUNICPI + ERC-AM : sumen 128 vots i tenen 4 regidors: crec que són el canvi que els electors hem votat !!!
I perquè no un pacte a 3? Utopia o necessitat dels pobles?
Per Anònim el 27 de maig de 2015 a les 10:36
Estem parlant de partits o parlem de pobles? Parlem de la gent o parlem de política?Parlem d'interessos particulars o parlem de millorar els nostres municipis?
El que està clar és que tots els votants el que volen és que els seus pobles millorin, per tant, demanaria en aquests municipis on s'han fragmentat els vots, que s'asseguin els tres partits a l'hora,que busquin punts en comú dels tres, que ofereixin una proposta conjunta de treballar, segur que en molts punts coincidirien,
En els punts en que no estiguin d'acord hi ha vàries solucions també: buscar intermediaris,cedir en determinats moments, canviar estratègies, etc.
Crec que 4 anys de crispació no ajuden els pobles a millorar, en canvi, la unió fa la força i d'aquesta manera tots els votants estarien representats.
Hi ha cops que s'ha de demostrar en la victòria SABER GUANYAR, i no caure en els mateixos errors que els que han guanyat sempre. S'ha de governar per tots i per tothom!
CANVI
Per Anònim el 27 de maig de 2015 a les 09:34
A TREMP desitjaria que pactessin: COMPROMÍS PER TREMP + ERC.
A SORT : FEM MUNICIPI + CUP
A LLAVORSÍ : FEM MUNICPI + ERC-AM : sumen 128 vots i tenen 4 regidors: crec que són el canvi que els electors han votat !!!
I a d'altres muncipis també desitjo el canvi, s'ha de donar oportunitat a les noves formacions, i noves generacions, moltes d'elles estan com a màxim a l'inici dels anys 40, són gent nascuda a mitjans i finals dels anys setanta, molts als anys vuitanta, en conclusió GENT JOVE, AMB L'EMPENTA QUE DÓNA LA JUVENTUD I SEMBLA SER QUE AMB PROPOSTES MOLT TRANSPARENTS I HONESTES, A VEURE SI SERÀ AIXÍ, FA MOLTA FALTA !!!!!!.
Ada Colau té 41 anys, i ja ha dit als regidors que de cotxes oficials per anar la feina res de res, en transports públics, i rebaixar els sous als regidors, suposo que també proposarà rebaixar-se el seu. Si ho compleix: OLE, OLE I OLE, sinó es RETRATARAN i quedaran com a uns demagogs i uns tramposos.
Ara l'important és veure si saben pactar abans del dia 13 de juny en què es constituiran els municipis.
SI US PLAU PACTEU !!!
com sempre promeses
Per el oro i el moro el 27 de maig de 2015 a les 08:58
Arriben informacions que llatzer s' ha reunit amb baldomero (cup) i li ha ofert carta blanca amb la condicio de q ell no perdi la cadira. Esta sr. Sibis intentant que el nostre candidat es vengui a vostè per unes quantes promeses...
finsi tot acceptaria el transfugisme de baldo de la cup con tal de seguir d'alcalde..
aixo es diu desesperació. ..
a la lluna
Per Anònim el 27 de maig de 2015 a les 00:16
a mi m'han dit que el ubach anae a la lluna amb el gabriel, no ho puc confirmar
trempoli
Per Anònim el 26 de maig de 2015 a les 23:35
i que mes, de que fara el joan ubac, al parlament, portar la maleta al president, adeu vont vent
A SORT
Per Anònim el 26 de maig de 2015 a les 21:50
Esperem que la CUP no faci bajanades i no defraudi al poble que ha cregut en ells i NO PACTI AMB CIU! Crec que haurien de trobar una solució amb FEM MUNICIPI, es la única manera de iniciar un canvi a Sort, si no, ja tornem a ser amb la mateixa pallassada dels últims 20 anys! CUP NO US VENEU!
Sort
Per Anònim el 26 de maig de 2015 a les 21:44
Les eleccions a Sort les ha guanyat Ciu, per tant entenc que és qui ha de formar govern. No estic d'acord que es vulgui el canvi si ha guanyat, ara si fan coalició el altres dos podran governar, però l'opció de governar amb minoria tutel.lat és una altra opció i la que més m'agrada
Eleccions
Per Trempoliii el 26 de maig de 2015 a les 21:37
Jo he sentit pel poble que joan ubach entrara al parlament de catalunya,m pilar alcaldesa i ardanui cap al consell
pel canvi
Per sort de tots el 26 de maig de 2015 a les 21:35
A sort es evident un vot de castig a la mala gestió de l'actual ajuntament i per tant la gent ha votat pel canvi.
Dues formacions recent creades han obtingut 200 vots mes que una llista que venia de 25 anys de supremacia i majoria absoluta....
esta tot dit
x tremp+erc
Per anònim el 26 de maig de 2015 a les 20:57
A Tremp el mes votat se'ns dubte
Un canvi
Per Anònim el 26 de maig de 2015 a les 20:28
Està clar que al menys a Sort la gent ha votat per el canvi, i altre cosa no ho entendriem.Ademés la diferencia ha sigut només de 35 vots.