La segona edició del JazziVi tanca amb èxit de participació Foto: Jordi Ruiz
Finalment, i malgrat els pronòstics de pluja que van frenar molta gent a sortir al carrer, la mostra gastronòmica i vitivinícola de Figuerola d'Orcau, el JazziVi, ha estat tot un èxit. Així ho han valorat els organitzadors en declaracions al
PallarsDigital, tot assegurant que l'aposta per continuar amb aquesta segona edició va aplegar, finalment, més de 1.000 persones.
De fet, tal com han relatat, les previsions de mal temps van anar aflacant a mesura que avançava la tarda i, en una clara aposta per continuar la mostra, es va decidir tirar-la endavant a l'aire lliure com es tenia previst. Una vetllada que, finalment, va resultar encantadora, amb la participació dels set cellers de la comarca, set restaurants de la zona, i una música i entorn inigualable.
Aquesta festa, doncs, que va començar l'any passat amb voluntat de posar en valor la tradició vitivinícola que darrerament torna a revifar al Pallars, ja es pot donar per consolidada en la seva segona edició. Així mateix, i pel que fa a l'any que ve, els organitzadors han afirmat que es proposen ampliar-la amb més serveis i opcions. En aquest sentit, a part d'acollir i donar sortida als cellers participants, la voluntat de la mostra és ampliar el seu ventall gastronòmic.
“L'any que ve hem de donar més importància a la gastronomia; la gent vol quedar sopada”, ha explicat Jordi Ruiz. Per això, i malgrat la gran quantitat d'opcions de dolç i salat que es podien degustar aquest dissabte, es plantejaran altres maneres d'ampliar aquesta secció.
En conjunt, ha remarcat, una fira que ha superat totes les expectatives, amb ambició de créixer, i que culmina amb un bon regut de boca i una valoració molt bona, tant per part dels participants, com dels organitzadors. “Estem molt contents de com va anar; la nostra valoració és extraordinària”.
Segona edició del JazziVi Foto: Jordi Ruiz
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi