sin comentarios
Per Anònim el 15 de febrer de 2017 a les 08:07
caganiu??? vaja que li dius al teu fill. Pues el meu va al valldeflors i ben contenta!! Mare meva com eduqueu als vostres fills en ple segle XXI...!! amb idees radicals d q no vagin allà, i després voleu llibertat per votar independència!! quin fàstic d política avui amb dia!!
sin comentarios
Per Anònim el 15 de febrer de 2017 a les 08:02
Sóc una noia jove de tremp i no em vinculo a cap partit. Em sembla penós que alguns pares pensin així!! Que facin excursions on els hi sembla. Em sembla perfecte que vagin allà perquè l'AGBS forma part de Tremp i Talarn, i hi ha moltes persones que mengen d'allí. La tasca de l'Exèrcit és excel.lent, i em semblaria bé que el meu fill vegés el que fan... és més violenta la gent radical en idees polítiques, religioses.......... fa fàstic la lluita constant entre cat. i esp........... s'haurien de preocupar de l'educació dels seus fills, de la gent q no té feina (jo he començat a treballar ara) i altres problemes més greus... al igual que els polítics q es preocupin del que fa falta i no de si marxem d'espanya o no.......... m'indigna!!! al final tots són uns mafiosos i corruptes!
agbs
Per Anònim el 24 de novembre de 2015 a les 10:52
A la piscina coberta si. Pero tambe es da la academia. AGBS
Clar que els nens es poden diutxar per si tenen algun contagi
I als reis de Orient li demanem nines Barby
Decisió fàcil
Per D el 6 de novembre de 2015 a les 14:20
Algú que no comparteix la idea i valors d'un zoo o aquari no deixaria que el seu fill o filla en visités, i no passaria res.
En el cas de la visita a l'AGBS passa totalment el mateix.
(la comparació animalística no ha estat intencionada)
HIPOCRESIA
Per Anònim el 3 de novembre de 2015 a les 17:40
Tots/es podem imaginar quin era el motiu real d’aquestes deu famílies que no van voler portar els seus fills a l’excursió a l’AGBS... segurament en cap moment es van plantejar si al seu fill (teòricament, el protagonista del seu propi aprenentatge) li venia de gust anar a l’excursió, simplement amb tant sols llegir la paraula AGBS va deure ser suficient per privar-lo de tal sortida... perquè segons alguns de vosaltres, allí s’ensenyen uns valors que no deveu considerar adequats, oi? Doncs a aquests PARES i MARES, els i vull preguntar en quins valors creieu que esteu inculcant (o potser hauria de dir, adoctrinant) als vostres fills, eh???? Vaja, diria que precisament en la tolerància i el respecte, no... suposo que tampoc deu ser important per a vosaltres que el dia de demà els vostres fills aprenguin a ser crítics i ser capaços de formar-se la seva pròpia opinió, ja que directament els negueu el seu propi dret a decidir (us sona això, eh? Però ara suposo que no us deu interessar això, amb el que alguns d’aquests pares i mares us ompliu la boca!).
En fi, que ja sabem que si l’excursió hagués estat a qualsevol altre lloc com ara a la caserna dels Mossos d’Esquadra, no hi hagués hagut cap problema de valors, ni molt menys pels armes... que va, cap ni un... si deveu ser tant “tolerants” amb els vostres fills que segur que fins hi tot els deixeu jugar a la videoconsola i mirar dibuixos animats, que tots sabem que estan exempts de violència, armes i demés (llegiu-ho amb ironia). Au va!!! No es pot ser més patètic i HIPÒCRITA!
Investigació periodistica
Per Anònim el 29 d'octubre de 2015 a les 14:57
Considero que en aquest cas no s'ha fet una tasca periodística com cal.
S'ha publicat una enquesta sobre la decisió d'uns pares sense saber absolutament res dels motius que aquests han tingut per prendre aquesta decisió. Els motius poden ser diversos antimilitaristes, nacionalistes... o el motiu més important de tots PEDAGÒGIC.
La publicació d'aquesta notícia i la posterior enquesta en els termes que s'ha fet, porta a que els lectors opinin sobre qüestions que queden molt allunyades del fet que 10 pares hagin pres legítimament la decisió que els seus fills no vagin a una excursió voluntària.
Em sap greu pel diari, considero que en general fa bé la seva feina i és una bona eina per conèixer les notícies del nostre territori, però en aquest cas ha patinat.
Miss Lola
Per Anònim el 29 d'octubre de 2015 a les 12:54
Evidentment que tothom s'atreveix a opinar, en el món que vivim, societat de la informació actual, és una constant. Els cuiners hi estan acostumadíssims, anem a un restaurant i tots critiquem el tracte, el menjar... Un jutge decreta una sentència i tots la qüestionem, els policies actuen en una manifestació i tots som experts en ordre públic, tots ho haguessim fet millor, cau una casa i tots en sabem més que l'arquitecte, perd el Barça i tots en tenim la solució. En el món en que vivim això és inevitable, són danys col·laterals que comporta que tinguem tanta informació a l'abast. Per contra, això també fa que tots estem molt més pendents i coses que la major part de la gent no hagués arribat a assabentar-se'n fa uns anys avui se saben i es denuncien. Aquest és un debat que no sé si toca fer-lo aquí i només quan a un li interessa.
Com crec que aprova el col·lectiu de mestres, una gran part de la formació de la persona, si no la més important, és fa a casa, amb la família, a l'entorn d'amics, fora de l'escola. És inevitable, els nens passen moltes hores fora de l'escola. Si es dediquen a jugar a futbol, a estudiar, a jugar a videojocs o a iniciar-se en les drogues és quelcom que l'escola no pot controlar. Per tant em sembla natural que els pares d'avui en dia també es preocupin per què fan els nens a l'escola. Res més, i la notícia només parla d'això, la salsa que s'hi vulgui posar ja són figues d'un altre paner. De totes formes, aquest victimisme dels mestres no ajuda a donar prestigi a la professió.
A l'anonim de les 1:44
Per Angel Font el 29 d'octubre de 2015 a les 12:45
Hola Anònim de les 1:44 com estàs?
He estar pensant trenta segons en la tolerància i el seny dels que em parles i m'ha vingut al cap en Duran i Lleida.
#noasefaltadisirnamas
A la Lola Abelló
Per Anònim el 29 d'octubre de 2015 a les 11:32
"Si fos un tema mèdic qui s’atreviria a rebatre el diagnòstic d’un professional? En canvi amb l’escola tothom s’hi atreveix i és fàcil manipular les famílies per interessos conjunturals d’un moment polític determinat, però està en joc la cohesió social i això és molt seriós."
Jo també entenc la teva queixa, però serà que no s'està qüestionant als metges si es bona o dolenta la carn processada, aquests dies! Jajajaja! Revisa els tòpics!
A noidelamel i altres
Per Anònim el 29 d'octubre de 2015 a les 01:44
No sé si són Valors Catalans, però a mi em van educar en la tolerància i el seny. En el teu cas, i en algun que altre comentari que apareix, els trobo a faltar.
Enhorabona a l'escola Valldeflors i als seus professionals per el seu treball.
De qui ha estat la idea?
Per @noidelamel el 28 d'octubre de 2015 a les 23:11
Jo no tinc aquest problema per que els meus nens van a una escola on se'ls educa en VALORS CATALANS, on pel que es veu a Tremp això no passa.
El fet que en aquest digital sempre siguin majoritaris els comentaris del nacionalisme espanyol més retrograt hauria de fer pensar algunes i alguns.
L'exercit espanyol ostenta el record de tonelades de bombes llençades contra les ciutats del nostre país i la població civil catalana, i ho tornarien a fer a jutjar per les declaracions d'alguns dels seus comandaments publicades recentment.
Tot el meu suport a les famílies que dignament s'han negat a participar d'aquesta gran trola de la concòrdia amb els botxins.
M'abstindre de dir el que penso de qui hagi tingut la brillant idea per que em consta que es censura les opinions de patriotes catalans. Cada diari decideix la seva línia...
VISCA LES FORCES DE DEFENSA CATALANES.
"segons el diari Segre"?
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 21:08
Dos coses:
Lola Abelló:
Estic d'acord amb la intenció que t'ha portat a escriure el comentari. Efectivament, que l'escola estigui en boca de tots precisament per això, i no per totes les retallades que hi ha hagut (evitables o no, no hi entraré) és una llàstima i entenc que et dolgui. Tens raó. Que es polaritzi la opinió pública a l'entorn de la sortida (i per extensió a l'entorn de l'escola) només perquè ens remet a política nacional és una llàstima i efectivament una relliscada per part del diari. Jo també sóc de l'opinió que s'hauria de retirar l'enquesta perquè no aporta res més que els resultats de les passades eleccions. Pallarsdigital, tu tries. Això sí, se te n'ha anat la mà amb la queixa: Ningú està jutjant la teva feina ni la dels teus companys, sinó la sortida.
Això em porta a la segona cosa que volia dir, i crec que la més greu:
Pallarsdigital, això va per tu:
"Segons el diari Segre"???? M'estàs dient que tens un conflicte a Tremp, on el que has de fer és anar al Valldeflors, saber qui hi havia al consell escolar que va aprovar la sortida, i qui s'ha queixat, parlar amb alguna d'aquesta gent (encara que sigui anonimament)i mostrar els arguments del pro i el contra de la sortida i donar la notícia des de la proximitat del territori I M'ESTÀS DIENT QUE LA TEVA ÚNICA FONT D'INFORMACIÓ ÉS EL DIARI SEGRE?? Osti, tu!
Un parell de paràgrafs més a la notícia no hi farien cap mal, sincerament. Amb tot el respecte del món, però... una mica d'ànims, vaaa! Que som molts els que et llegim i en volem una mica més!
demagògia
Per imma corts el 28 d'octubre de 2015 a les 20:41
Doncs jo, a EGB, també vaig fer aquesta sortida i no he tingut cap trauma. Per cert, també he estat usuaria de la piscina coberta de l'AGBS i els meus fills també.
Que no n'hi hà per tant! I que pels nens és una sortida, agafar el bus, trencar la rutina, i passar-s' ho bé.
I volguem o no, l'AGBS forma part del nostre entorn , la nostra realitat i la història del nostre municipi, que els nostres fills tenen el dret a conéixer i quant seran adults i tinguin el seu propi criteri, ja jutjaran per ells mateixos. Tota la resta és pura demagògia.
Bé per Pallars Digital
Per Pallarès el 28 d'octubre de 2015 a les 20:18
Dons jo vull trencar una llança a favor del diari.Per què no pot publicar la noticia ni fer una enquesta?? A cas no creieu que sigui una notícia d'interés ciutadà? El nombre de comentaris ho deixa pal·lès. Sempre a favor d'iniciatives on es doni veu al ciutadà. Faltaria més!
coherència
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 20:14
estic d'acord amb totes les intervencions..d'això se'n diu tolerància,pero a veure,portar a nens a un territori on es gesten maniobres precisament d'intolerància i separatisme amb l'entorn on viuen,em sembla poc adient,no ho dic pels mestres,que com activitat en el projecte,"On és la nostra escola", segur que ho han fet amb molt bona intenció,pero entenc també als pares que amb la seva coherència , discrepin en un punt tant delicat del projecte..un tema que toca d'a prop a molts pares i ciutadans que sofrim l'ofec i imposició d'un estat ,vinculat directament amb l'AGBS,que no és precisament tolerant.
viquingos
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 20:14
a la academia se podra visitar cuando cierre como una cosa que paso al pallars, es mas importante ir a visitar cosas de educació y formación de personas.
lola abello
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 19:10
tot el meu suport al comentari de la lola.
pallars digital,per respecte a l'escola haurieu de retirar l'enquesta.
a la mare del caganiu
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 18:59
no creus que estas traient les coses fora de lloc??? vergonyos es referir-te al teu fill com a caganiu. sort??? sort de no portar el teu fill en aquesta escola??? doncs no saps el que es perd...encara que de caganius em sembla que no n'accepten. i la sort potser es de l'escola de no tenir-te a tu com a mare. un consell: posa-li nom,ho pasara malament en un futur
L'escola ha de ser notícia per això?
Per Lola Abelló Planas el 28 d'octubre de 2015 a les 18:37
És lamentable que l’escola hagi de ser noticia per aquest fet!
Precisament la fotografia, evidentment d’arxiu, és quan van començar les retallades en ensenyament, particularment a l’escola pública i que els i les mestres van denunciar una i altra vegada buscant el suport de la comunitat educativa. Amb prou feina vam ser un apunt en un racó d’algun diari regional, políticament no interessava i així hem anat! l’escola pública a Catalunya ha perdut 1.500 docents en cinc anys, a part de recursos diversos que els i les mestres, amb un somriure a la boca i totes les nostres energies, hem anat esmerçant perquè la mainada de l’escola no en patís les conseqüències. Sí, i parlo en particular de l’escola Valldeflors. Una escola amb un projecte educatiu liderat per professionals reconeguts en la seva tasca que ara amb un article com aquest s’intenta posar en dubte i sobretot amb una enquesta en que es fa posicionar a la població sobre un tema que desconeixen totalment i que produeix una més gran polarització de la població. No juguem amb un tema tant seriós com l’educació i sobretot no polititzem l’escola!!
Si fos un tema mèdic qui s’atreviria a rebatre el diagnòstic d’un professional? En canvi amb l’escola tothom s’hi atreveix i és fàcil manipular les famílies per interessos conjunturals d’un moment polític determinat, però està en joc la cohesió social i això és molt seriós.
Jo no vaig amb pseudònim, vaig a cara descoberta i amb l’autoritat de ser mestra i pedagoga que coneix bé el tema.
Per dignitat, demano la retirada d’una enquesta que tracta un tema tant sensible i que es basa en opinions desconeixedores, en general del projecte educatiu del Valldeflors i posa en entredit la professionalitat d’un col•lectiu que mereix un respecte com és el d’ensenyants.
Si aixo dic jo, mare de deu senyor
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 18:09
Doncs jo si que hi porto al meu caganiu i és una de les decisions més ben preses de la meva vida. No crec que sigui aquest el tema, ni crec que s hagi de jutjar a l escola per una noticia tant escueta i més sense ser-hi a dins. Ens agrada parlar per parlar.
Pares desde el desconeixement.
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 16:43
Podríeu detallar els valors? perquè els valors són totes les coses que proveeixen les persones a defensar i créixer en el seva dignidad.Els valors són desenvolupats i perfeccionats per cada persona a través de la seva experiència.
Vergonzoso
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 16:31
Estáis creando odio a unos pequeños fáciles de corromper con ideologías que hace 40 años a esa gente la llamaban fachas pero claro en Cataluña está palabra no sirve no me queda muy claro . cómo se debería llamar a las personas que inculcan ideas así a sus hijos de 8 años ? Tu hijo/a a lo mejor no quiere entrar en tu guerra y prefiere seguir jugando y aprendiendo o también le vas a negar a asistir a clases de castellano?
No n'aprendrem mai.
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 16:21
Els pobles que no coneixen la seva història estan abocats a cometre els mateixos errors que els seus avantpassats.
La història de Tremp, en els darrers 60 anys està lligada a l'AGBS ens agradi o no.
ruqueries
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 16:11
ruqueries nois ruqueries...val mes que us preocupeu de l'educacio dels vostres fills a casa i us deixeu estar de bajanades com aquesta. quin mal els fa aixo als nens?? mes perillos es el que els inculqueu a casa amb aquestes idees!!!
ser conseqüent
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 15:54
felicito al les families que seguint el seu criteri amb la educació dels seus fills amb valors ètics i morals,no hagin entrat amb un activitat, que pel meu humil parer,està fora de donar valor didàctic,tenint en compte el lloc on es realitza aquesta activitat,on l'entorn està revestit d'un clar escenari on les forces vèliques i intolerants hi son presents...forces que imposen i ataquen el territori que els ha acollit...
vaya tela
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 15:14
Pues doy fe de que se lo pasaron bomba!!!! Ah por cierto!! Supongo que tampoco subirán a la piscina cubierta no?? Y tampoco irán de excursión a los Mossos?? Lo mismo se ve en un sitio que en el otro!!!!
verguenza
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 14:30
Es mejor lllevarlos delante del ajuntamiento con la bandera de la estrella para k no inputen a un precorrupto...
Mare de deu senyor
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 14:16
un colegi public ha d anar a visitar aquestes instal.lacions? Quina vergonya!!!! Els haurien de porta a fer excurcions pels Camins de la Llibertat que es just lo contrari a lo que representa l agbs. Que visitin altres coses que tambe son de l entorn, les botiguetes de salas, museu d isona, museu de la Torre de capdella, castelld e mur, llorda....etc,etc. Hi ha coses mes edificants.
Sort que no hi porto el meu caganiu en aquest colegi!
Penos el teu text
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 13:41
Si us plau, torna a l'escola, apren a escriure i després fes els comentaris que vulguis.
llastima d nens
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 13:32
Tot es respectuos. La pena es q aquestos pares inculquin als seus fills aquestes maneres d ser.
Els infants no entenen encara aquestes ideies,deixeulos disfrutar i q conegu2015in les dos bandes,rells sols ban ha disfrutar, q crec q es lo q van fer!!!
Pero hi ha d'haver d tot!!!
penos
Per Anònim el 28 d'octubre de 2015 a les 12:29
A maquet mom nia de tot, es una pena la gent ignorant que no sap diferencia el .