Ganes de fer mal a Rosa Amorós
Per Sòcia de l'AMPA Vallfosca el 1 d'abril de 2016 a les 13:57
La Junta de l'AMPA ens ha utilitzat als associats per atacar la delegada. Hi ha qui li té molta enveja.
La Rosa Amorós ha estat una excel·lent mestra per la meva filla, però també han treballat bé les substitutes. El problema dels substituts afecta tot Catalunya: La Generalitat té tants pocs recursos que estalvia d'on pot. Els catalans som tant IDIOTES que permetem que cada any se'ns fotin 16.000 milions d'euros dels nostres impostos. Diners que es reparteixen per l'estat espanyol però no per Catalunya. Ens fan falta a Ensenyament, Sanitat, carreteres, etc... Ja hem estat moolts anys mooolt solidaris amb Espanya. Ara haurien de començar a espavilar-se sols.
Defenso la Rosa Amorós per la feina ben feta com a mestra, però, com a política i membre de Junts pel Sí penso que si no anem a una DUI no ens en sortirem. (Som majoria els que volem la independència, el 48% i els que no la volen són el 39%.)Que no us tremolin les cames!!!!!
No són 3 ampes
Per Anònim el 21 de març de 2016 a les 13:58
A Xavi Badia:
Fixa't bé que NOMÉS l'AMPA de Vallfosca és que signa el document. Les altres dues AMPES de la ZER Pallars Jussa no l'han signat.
Potser es vol crear confusió?
Us i abús del drets laborals
Per Anonim el 20 de març de 2016 a les 11:12
La Sra.Amoros ha declarat que administrativament s' ha fet tot correctament. I te raó. Suposo que es per aquest motiu que l'AMPA de l'Escola Vall Fosca va fer el comunicat.
Les excedències son un magnífic dret laboral que els qui som mestres de la funció publica tenim la sort de poder gaudir-ne. Ara bé, una cosa es fer-ne us i una altra un abús.
Ningú qüestiona que quan algú te un problema familiar o personal tingui dret a agafar-se excedència i reincorporar-se quan ja ho tingui resolt. Però quan s'agafen excedències per tirar endavant somnis professionals, no es el mateix. Els problemes arriben, i els somnis els escull un mateix.
Es legal que la Sra. Amoros s'agafi diverses excedències dins un mateix curs escolar? si. Es èticament reprobable? si. Crec que un bon professional hauria respectat l'any escolar, perque els seus somnis professionals han perjudicat als seus alumnes i a altres companyes de professió.
Hem de ser responsables a la feina envers els nostres alumnes, i solidaris amb els companys de professió que no tenen la sort de tenir plaća.
Crec que s'ha equivocat Sra. Amoros, i crec que enlloc d'anar i tornar diverses vegades de l'escola, tot i que hi te dret, hauria estat mes responsable i solidari, respectar el curs escolar i esperar-se al curs vinent per no desestabilitzar.
Els ciutadans i també els mestres tenim drets, però també deures.
Sempre paguem els mestres
Per Mestra el 18 de març de 2016 a les 22:36
La junta de lAmpa, amparant-se amb un acord de l,assemblea de fer arribar una queixa justificada de les substitucions que fa el Departament aprofita per carregar contra una mestra que agafa un permís per dedicar-se a la política?
Quants pares van votar anar contra la mestra?
Quina casualitat fer arribar la carta als pares i mares alhora als mitjans sense esperar el vistiplau amparants-se en uns estatuts.
Quins collons !
D,això al meu poble en diuen ganes de fer mal.
El nostre gremi sempre mal vist i desamparat :( :(
Ànims companya !
De l,ètica periodística en parlem un altre dia.
Anònim
Per Xavi Badia d' Isona D.F. el 18 de març de 2016 a les 19:56
Preservació de la identitat d'una persona.Normalment ho fan els donants d'organs,els identificadors criminals i per no allargaro més tambe o fan als concursos i premis literaris que exigeixen als aspirants a ser anònims.
Es molt denigran que tots els comentaris,(menys un),siguin anònims;que passa?,que tenim por de dir el que pensem?.
El pitjor de tot és veure al "Diari el Segre" , que titula: "Critiquen Amorós per les exedencies com a professora".Es a dir "diuen,dieuen,diuen".Ens dóna,entre cometes,una acusació de l'AMPA de tres escoles rurals que s'han trovat amb una incidència que es troven altres escoles,universitats,instituts i d'altres funcionarats a tot el nostre país.
Que fàcil és darrere d'un anonimat escriure el que et vingui de gust i no donar la cara.
No siguem hipòcrites,som un país demogràficament pobre,però molt ric amb molts altres aspectes.
Hem de començar a dir les coses pel seu nom ,i no amagar-nos darrere de l'anonimat.
Deixem a les persones preparades que fagin la seva feina i intentem aprofitar la seva posició política per avantatjar el nostre país.
Si totes les escoles,instituts i universitats critiquessin a tots els professors que han tingut,tenen o tindràn excedències,estariem en mans de cacics.
Aprofitem que tenim algú dins de la política ,que segur procurarà per el nostre territori ,i no fem demagògia de les exedències que per altre part estàn exteses per tot el territori català.
No som el melic del món.
ANÒNIM
Injúria
Per Advocat el 18 de març de 2016 a les 19:34
Algú dels que ha difós aquest escrit sap lo que és injúria?
"l'acció o expressió que lesionen la dignitat d'una altra persona, menyscabant la seva fama o atemptant contra la seva pròpia estimació" (art. 208, Codi Penal d'Espanya).
Anem amb cuidado !
Els polítics no han d'aprofitar-se
Per Anònim el 18 de març de 2016 a les 11:42
Penso que sí que és important si aquesta persona és política o no.
El sistema té molts forats que fan que la població, en aquest cas els nens, en surtin perjudicats.
Els polítics no han d'aprofitar-se d'aquestes mancances sinó reparar-les. Qui millor que els que ens governen saben per on peta el sistema?, si són ells que han fet les lleis.
Els polítics han de donar exemple amb els seus actes.
Totalment d'acord amb l'usuari "S'ha de deixar parlar", mentre anem fent debat sobre això, els nostres fills segueixen patín les mancances d'aquest sistema, això si subvencionat amb els nostres impostos.
Estem tan acostumats que els polítics ens prenguin el pèl, que inclús els justifiquem.
Privilegis del funcionariat
Per Anònim pallarès el 18 de març de 2016 a les 09:45
El problema es el sistema de substitucions, permisos, excedències, temps parcials, etc (privilegis de la clase funcionarial que fan que la majoria de politics vinguin de l'administració)
Es un error posar-hi la persona....
Resposta a "Que trist"
Per Anònim el 18 de març de 2016 a les 08:29
Totalment d'acord si haguéssiu estalviat parlar de "la persona" (Pensó que no calia. No és l'important) i només haguéssiu fet esment i carregat tintes contra el sistema de substitucions emprat per ensenyament i que els perjudicats són la canalla. Faltaria més!
Sigui polític o no qui demana excedències, el problema és el sistema de substitució i els principals perjudicats, que són els nostres fills.
I els interins també (va per la interina cansada).
S'ha de deixar parlar
Per Anònim el 18 de març de 2016 a les 07:46
El meu recolzament a l'AMPA de l'EscolaVall Fosca, que ha detectat un problema i ha posat el debat sobre la taula. Crec que es una actitud sincera i valenta. Us animo a no deixar-vos embolicar pels qui desvien l'atenció simulant un atac polític. Endavant i no us deixeu vèncer per la maquinaria política. Continueu treballant per millorar l'educació dels nostres fills/es. No permeteu que la política us tanqui la boca.
Dones i carrera professional
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 19:12
Jo tinc la sensació que la crítica li ve principalment per la seva condició de dona. Els seus antecessor en els càrrecs de Delegat o Diputants del Pallars en diversos casos eren també mestres i ningú va qüestionar la seva vocació per prioritzar la seva carrera política a la seva professió.
Que trist
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 18:56
Que trist que enlloc de parlar dels nens/es, dels alumnes, del sistema de substitucions dels professors per part d'Ensenyament..., hi hagi persones que s'inventin inexistents conxorxes politiques, o intentin desviar l'atencio posant-hi la politica pel mig, o fent veure que es un tema partidista... Quin es l'objectiu?
Que trist tot plegat.
Si una cosa no funciona, s'ha de poder dir i se n'ha de poder parlar, encara que hi hagi un politic/a pel mig.
O no anirem be...
ai...aquestes formes..
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 18:36
Soc sòcia de l'AMPA. Estava a l'assemblea on es va votar aquest punt. Hi vaig votar a favor i fins i tot vaig animar a que es fes arribar l'escrit al màxim possible de llocs; ara bé, mai, mai i mai hagués votat a favor d'un atac tan directe contra una persona. Trobo que cal revisar el sistema però no ens hem de ficar contra la vida de les persones i els seus interessos.
Potser, si aquest escrit no s'hagués difós per part de l'AMPA paral.lelament a la seva difusió, n'hauríem pogut parlar.
Malparla que alguna cosa queda.
Per Ad hominem el 17 de març de 2016 a les 18:25
Sembla que tot l'interès no és per la qualitat educativa o el sistema de substitucions sinó en menystenir una mestra.
Perquè se l'anomena "psicopedagoga" entre cometes? Ho és o no ho és? Hem d'anomenar "ampa" de l'escola, posant en dubte que ho sigui?
Se li atribueixen determinades intencions, jutjant no els fets sinó el motiu d'aquests fets. Si l'excedència hagués estat per fer una estada a Venezuela segur que el motiu no s'hagués mencionat. Tot l'escrit està fet per carregar-se una mestra determinada.
La culpa és del departament
Per Interina cansada el 17 de març de 2016 a les 18:11
El problema és del Departament i l,organització de les substitucions. Mos fan anar de cul per tal d,estalviar-se diners.
No sé que hi pinta la delegada aquí. No barregem coses. Cadascú que faci amb la seva vida lo que vulgui.
gràcies
Per Maria J. el 17 de març de 2016 a les 17:48
Gràcies per la feina feta amb el meu fill quan vas ser la seva mestra a Pobla.
No m'agraden els atacs personals quan no hi ha fonaments, els problemes de l'educació a la nostra comarca, malauradament són altres.
molta sort.
Pixar fora de test
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 17:43
Em sembla mot bé la queixa de l’AMPA de l’escola de la vall fosca. Però no em sembla correcte personalitzar-ho, l’escrit sembla més una crítica política que no pas una mala pràctica del sistema de baixes del Departament d’ensenyament. M’agradaria saber si la direcció del centre de l’escola la Vall fosca esta totalment d’acord amb aquest escrit, com es desprèn de la noticia del diari Segre.
males idees
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 17:31
Fa pinta que es busquen excuses per atacar la nova delegada, que entenc no ha fet res ilegal.
Vigila delegada, a la vall fosca sembla que a algú no li caus molt bé i sembla es camufla i parapeta a l'Ampa.
L'Ampa no és ningú en concret, quan es parla d'algú públicament calen noms i cognoms.
temps dedicació
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 17:09
Es veu que la mestra hi anava una tarda només del seu horari. Si tota l'escola depenia d'aquesta tarda... (sin comentarios)
Realment quan volem treure punxa d'algo... casi ratllem la calúmnia.
AMPA O INTERESSOS PARTIDISTES ??
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 15:24
Entenc que una AMPA faci aquest tipus de denúncia, però en aquesta ZER els hi ha passat amb aquesta persona, però a molts altres llocs passa amb moltes d'altres, no s'haurien de focalizar els esforços en denunciar un sistema que permet fer aquestes coses en decriment de l'educació ? o és que aquesta persona en concret, per ostentar els càrrecs que tenia i té si li han permés coses que un altre funcionari d'ensenyament no pot fer ? o potser la carta hauria d'estar signada per: AMPA I PSC?
AMPA I CUP?
AMPA I PODEMOS ? O
AMPA I CIUTADANS ?
"No tan guais"
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 15:12
Vagi per endavant que podria estar d'acord amb el fons,però les maneres inadecuades sovint fan perdre la raó.
Senyors/es de la junta de l 'AMPA de l ' escola de la Plana, si és veritat que es va parlar en una assemblea de fer una queixa sobre les substitucions en general del professorat, però en cap moment, crec que es va consensuar cap document concret ni molt menys el que s'ha el.laborat desde la junta; si que és cert que es va enviar als socis/es de l'AMPA per correu elèctronic, però simultaneament s'enviava al departament d'ensenyament i a la premsa. Vostés no tenien un xec en blanc per poder dir el que vulguessin en nom de tota l' AMPA.
Per anar de guais i donar lliçons d' ètica cal tenir la cara molt neta.
Un pare.
D'acord amb "Exagerat"
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 15:02
Som de l'Escola de Salàs. Ahir ben just se'ns va enviar un esborrany que encara no hem mirat l'AMPA (ordinador/bolígraf). I ahir al vespre ja va sortir publicat aquí al Pallars Digital, avui a la premsa...
No barregem coses. Si voleu parlem del sistema que ensenyament té/porta amb les substitucions. Potser no està ben fet. Hi podríem estar molt d'acord.
Ara bé, atacar amb nom i cognoms..., Com diu "Exagerat", pel to sembla una altra cosa ben diferent.
Totalment d'acord
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 14:07
Soc soci de l'AMPA, no vai assistir a l'AGO, pero efectivament estave assebentat de les decisions presses, com la carta aquesta, ja que s'informa sempre via mail a tots els pares i mares de tots els acords. Per tant això del titular erroni es si de cas falta d'interes de qui ho escriu per no assistir a l'AGO, no llegir els mails informatius i no tenir interes en les decisions presses. Tots els pares de l'AMPA tenien copia de la carta abans de ser enviada i per tant, temps per opinar i discrepar si ho volien, sinó tal com es diu mes amunt, els acords de l'AGO son sempre vinculans per tots els socis. Totalment d'acord amb el escrit i amb la junta gestora de l'AMPA que esta fent molt bona feina, pensant sempre en el interes dels nostres fills, que son el futur a preservar i millorar.
Exagerat
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 13:05
Crec és exagerat tot plegat pel temps de dedicació d'ed. especial que hi ha assignat a l'escola, sense menysprear aquesta especialitat compartida a la ZER.
Pel to, fa pinta que es busquen altres coses.
Sòcia de l'AMPA, titular no erroni
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 11:48
Com a sòcia de l'AMPA de l'Escola la Vall Fosca, vaig rebre un correu electrònic de part de l'AMPA amb la carta que es va enviar a Ensenyament i que també es va fer pública als mitjans.
Presentar aquesta carta, i el to amb el que es denuncien els fets, van ser decisions preses en assemblea general, oberta a tots els socis. No s'hi val no venir a les assemblees i després queixar-se en un anònim, perquè de fet, aquí del que es parla és de defensar els interessos dels nostres fills i de tots els nens de l'escola. Tothom qui en volia estar assebentat, ho estava mitjançant al correu que es va enviar a tots els pares i mares.
Elecció equivocada
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 11:13
I després els pallaresos ens queixem que ens tenen oblidats, al marge de les decisions polítiques, i és que amb representants com aquesta senyora no ens hem d'estranyar que no ens tinguin en compte a cap lloc. No hi ha ningú més capacitat a ERC?, amb aquesta senyora ens esperen tardes de glòria.Les comarques de muntanya e mereixen quelcom més.
Resposta titular erroni
Per La Junta del AMPA escola Vall Fosca el 17 de març de 2016 a les 10:28
Et notifiquen que el AGO del 2 de febrer del 2016 es va aprovar per unanimitat que s’enviaria aquest escrit. Si com a membre de l’AMPA no assisteixes a les AGO no vol dir que estigis exclòs als acords presos.
Et convidem que et llegeixis els estatus de l'associació, en concret el punt 7.3 del Capítol III
Tots els membres queden subjectes als acords de l'Assemblea General incloent-hi els absents, els qui en discrepen i els presents que s'han abstingut a votar.
Pots trobar els estatus a la web de l'AMPA.
Salutacions,
La Junta
titular erroni
Per Anònim el 17 de març de 2016 a les 09:23
Voldria aclarir que a mi com a membre d l ampa ningú ma preguntat si q en pensava. Com jo hi ha més pares /mares . Per lo tant suposo q la noticia surt de la junta . Crec q amb un tema tant punyent s hauria d buscar concens.
mare i educadora
Per Anònim el 16 de març de 2016 a les 23:45
Soc mare,educadora i molt sensibilitzada amb tot l'entorn pedagògic ,i també observadora com a ciutadana on ens regeixen polítics de tota mena.Dit això,dins la meva humil percepció entorn aquest tema,voldria aportar la meva opinió.Crec que el que esta fent i ha fet aquesta senyora s'aparta molt de la ètica que hauria de definir-la en tant mestra ,en tant política.Es evident que pot escollir la seva trajectòria professional,pero el que no crec correcte es la seva inestabilitat de treball quan es tracta de la seva tasca inicial com a mestra,estem parlant de nens,que com a professional que crec que hauria de ser,sens dubte coneix molt bé.
Es evident que els polítics hi han de ser per gestionar tot l'entrellat del sistema , però dissortadament no tots mereixen el càrrec ètic que comporta.
Sens dubte la llaminadura de la cadira política ,amb tots els honoraris i privilegis que això comporta,l'ha seduït molt més que aportar una vocacional entrega a uns nens que necessiten una atenció molt especial i professional per assolir un equilibri pedagògic i emocional.
Ella tenia un treball quan la política l'ha va substituir,quina sort,n'hi ha que no entenen,pero en recuperar-la ha preferit abandonar una tasca d'alló més excepcional,la dedicació a les necessitats molts especials d'uns nens..nenes ,que ara hauran de trobar un altre referent .
Sincerament cada cop vaig creient menys amb aquells que es suposa que han de gestionar amb fermesa,convicció i moralitat el nostre govern,la nostra societat.
Quin poc respecte!
Per Anònim el 16 de març de 2016 a les 21:31
El que fa és una vergonya! Un tema personal diu....que afecta als nens...senyora! l'administració no hauria de permetre aquestes situacions que li prenguin la plaça que pel que veig no serveix per fer de mestra al menys vocació no en té! Tot el suport a AMPA!