Adrià Puntí en una imatge promocional. Foto: Strenes
Lo Quiosc amplia els seus canals de venda, oferint les entrades del
Talarn Music Experience en tres plataformes diferents: Ticketmaster, Atrápalo i des de la seva
pàgina web. Alhora, també afegeix una aplicació a la seva
pàgina oficial de Facebook, per a fer més còmoda i àgil la seva venda.
La venda d'entrades del Talarn Music Experience,
festival de música que s'estrena aquest proper 28 de juliol a Lo Quiosc, avança a bon ritme. Aquesta primera edició, que tindrà lloc els dies 28, 29, 30 i 31 de juliol, compta amb artistes de renom com Adrià Puntí, SanJosex, Xarim Aresté, Blaumut i Mikel Erentxun. Els concerts aniran precedits per grups locals, com Maritrini y algún sicario, Songbird, Sacabat, i el duo format per Rosa Bringué i Aleix Caballé, que actuaran com a teloners.
La iniciativa respon a la voluntat de donar vida al Pallars, dinamitzar les activitats culturals al territori, i oferir un ventall més ampli d’oportunitats a la zona. El diari
Pallars Digital és un dels principals patrocinadors del festival.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi