Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici. Foto: Aigüestortes
El programa
Pirineus ha decidit aquest any realitzar una forta aposta per aquesta marca turística, i ha doblat el pressupost per a la seva promoció, que ha passat dels 355.000 euros de l'any passat als 710.000 d'aquest any. Això ha estat possible gràcies a l'acord al qual han arribat tots els integrants del programa: l'Agència Catalana de Turisme, l'Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (IDAPA), Turisme de Barcelona, i els Patronats de Turisme de la Diputació de Lleida, Costa Brava Girona, Diputació de Barcelona, i el Conselh Generau d’Aran.
L'objectiu d'aquest increment és donar més visibilitat a la marca Pirineus i dotar-la de més presència tant en el mercat domèstic, com en els mercats de proximitat, i altres mercats internacionals. Per tal d'aconseguir aquests objectius, aquest any es durà a terme una gran campanya de publicitat en mitjans, tant tradicionals com digitals. Es desenvoluparà en els mercats de Catalunya, Espanya, França i Benelux, i cobrirà tot l'any.
Una altra de les accions destacades serà la Jornada InterPirineus, que té com a objectiu crear un espai de trobada entre les empreses pirinenques, per tal de crear sinergies i fomentar la comercialització de noves destinacions i nous productes d'interior i de muntanya de Catalunya.
L'aposta per la marca Pirineus forma part de l'estratègia de l'Agència Catalana de Turisme i la Direcció General de Turisme de potenciar el turisme interior i de muntanya per aconseguir un reequilibri territorial dels fluxos turístics i de la riquesa que generen.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi