Presentació del cupó de l'ONCE Foto: DipuLleida
L'embassament de Sant Antoni, al Pallars Jussà, es promocionarà arreu de l'estat espanyol a través dels cupons de l'ONCE i la col·laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. De fet, hi haurà un cupó dedicat a l'embassament pel sorteig del 22 d'agost, amb una fotografia on es veu la passarel·la sobre les aigües del pantà un grup de persones que practiquen el senderisme. A més, aquest cupó inclou una inscripció que emmarca la fotografia sota el lema “estiu d'aigua dolça”, amb els logos d'Ara Lleida i de la Diputació de Lleida.
Tant la Diputació de Lleida com el Patronat de Turisme han volgut agrair a l'ONCE la seva col·laboració en la difusió dels atractius turístics del Pallars, amb un missatge que vol ser una crida a practicar activitats en aquesta destinació.
De fet, el cupó es posarà a la venda a un preu d'1,5 euros i serà comercialitzat en el conjunt de l'estat pels 20.000 agents venedors de l'entitat. A Catalunya, han recordat, hi ha més de 10.000 afiliats, i unes 3.000 persones es dediquen a la venda dels números. Pel que fa al pantà de Sant Anotni, és el més gran d'aigua dolça de tot Catalunya pel que fa a la profunditat, i el tercer més extens. Té una longitud d'aproximadament 11 quilòmetres i una alçada de 86 metres. Aquest va ser construït entre el 1913 i el 1916 i és on desemboca el riu Noguera Pallaresa.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi