Dimecres, 6 de novembre de 2024

Editen dos guies sobre senderisme adreçades al mercat alemany

L'autora visita aquests dies i fins a mitjan setembre les comarques lleidatanes

Redacció 26 d'agost de 2016 a les 10:09

La periodista Annika Müller a l'estany de Mariola de Tavascan. Foto: Patronat de Turisme


La Diputació de Lleida, mitjançant el Patronat de Turisme i el programa "Benvinguts, senderistes i cicloturistes", col·labora en l'edició de dos guies de trekking i senderisme adreçades al mercat alemany, les quals inclouran informació detallada i fotografies de diverses rutes per les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida.

L'autora de les dues guies és la periodista Annika Müller, especialitzada en esports d'aventura i alpinisme, que durant aquests dies i fins a mitjan setembre visitarà diferents indrets del territori i recorrerà algunes de les rutes que posteriorment recollirà a les seves publicacions. 

Una de les guies estarà destinada al GR-11, el sender del Pirineu que uneix la mar Cantàbrica amb la mar Mediterrània resseguint el vessant sud de la serralada dels Pirineus. Aquesta guia inclourà entre d'altres rutes el GR-11-18, que uneix el refugi de la Restanca amb el de Colomers a la Val d'Aran, després de recórrer el Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, com també el GR-11-20, que enllaça Espot amb el Pont de Suert, després d'uns 70 km de recorregut pel Parc Nacional. 

La segona guia inclourà com a mínim 30 rutes per diferents indrets de Catalunya, de les quals 18 estaran centrades a les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida. La guia anirà adreçada a tot tipus de públic amb propostes de recorreguts fàcils per a infants i famílies fins a rutes més exigents d'alta muntanya i altres amb valor històric o paisatgístic. 

El Patronat de Turisme col·labora en l'edició d'aquestes dues guies mitjançant el suport logístic a la seva autora amb motiu de l'elevat nombre de públic potencial que poden tenir aquestes publicacions al mercat alemany i alhora perquè aquestes dues guies es poden convertir en una eina promocional per posicionar les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida al mercat d'aquell país com una destinació de referència en el món del senderisme i l'excursionisme.

El turisme estranger representa el 17,5% dels visitants de les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida, segons dades del Patronat de Turisme, i d'aquests, un 7,5% són alemanys, el segon mercat emissor estranger després de França, que ostenta el 40% dels visitants internacionals.

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Subscriu-t'hi

Participació