Una trentena de comerciants del Pallars Jussà han assistit aquest dijous al migdia al seminari de comerç
Imatge i gestió del punt de venda, a càrrec del consultor Jordi Bacaria, i en el qual s'ha donat les eines bàsiques per a fer els establiments atractius de cara a captar clients. L'objectiu principal d'aquest seminari és professionalitzar el sector comerç a partir de l'aprenentatge de conceptes com la gestió, la imatge, la marca, la fidelització de la clientela i l'aplicació de les tecnologies de la informació i la comunicació.
En aquest sentit, el seminari de comerç incideix en conèixer aspectes clau de gestió de l'estoc i d'aprovisionament. En definitiva s'han presentat les noves tècniques de presentació del producte i s'ha donat eines per millorar les vendes i optimitzar els costos. L'assistència al seminari dona l'opció de rebre un assessorament personalitzat i individual en el propi punt de venda.
Des d'aquest projecte es treballa per dinamitzar el sector comercial de la comarca i hi ha previstes tota una sèrie d'accions dirigides a consolidar l'actual oferta comercial, entre les quals es troba aquest seminari però també altres accions com un cicle de cinc sessions de tertúlia i debat entre comerciants que es durà a terme itinerant entre les poblacions de Tremp, la Pobla de Segur i Isona.
L'
Ajuntament de Tremp forma part del projecte
Treball a les 7 comarques, impulsat pel
Servei d'Ocupació de Catalunya, un programa de suport als territoris amb majors necessitats de reequilibri territorial i econòmic, dins del qual es duen a terme diverses accions adreçades a la generació d'ocupació, la creació empresarial i la dinamització i l'impuls del desenvolupament econòmic local.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi