Dijous, 4 de juliol de 2024
Turisme

Presenten la nova estratègia per a la promoció del turisme cultural

L'objectiu és atraure turistes interessats per la cultura i posicionar Catalunya com a destinació de referència

ACN 16 de juny de 2017 a les 10:58
El director de Màrqueting Estratètic de l'ACT, Jordi Secall, durant la presentació | ACN
La Generalitat de Catalunya ha presentat aquest dijous a Sort, la seva nova estratègia per a la promoció del turisme cultural a Catalunya, davant d'una trentena de professionals d'empreses i entitats del sector turístic de l'Alt Pirineu i Aran relacionades amb aquest àmbit.

Aquesta estratègia, impulsada per l'Agència Catalana de Turisme (ACT), es basarà en cinc programes de treball: Arts i Cultura; Ciutats amb caràcter; Pobles amb Encant; Viles Marineres i Rutes de Catalunya. L'objectiu és atraure turistes interessats per la cultura i posicionar Catalunya com a destinació de referència en aquest segment.


Dels cinc programes en poden formar part empreses i espais per a la pràctica d'activitats culturals, allotjaments culturals, agències de viatges receptives que comercialitzin paquets de turisme cultural, ciutats i pobles amb un caràcter i atractiu marcats des del punt de vista històric, cultural, gastronòmic, arquitectònic, artístic o creatiu.
 
Aquelles empreses i entitats que estiguin afiliades a l'ACT poden adherir-se a un d'aquests programes i formaran part d'un pla d'accions específic per a la promoció del turisme cultural.
 
En aquest sentit i tal i com s'indica en el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya, aquesta nova estratègia es caracteritza per estar orientada a la demanda, per apostar per la innovació i el màrqueting online, per basar-se en un profund coneixement dels mercats, i per buscar una clara orientació a resultats.
 

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

Participació