Dijous, 7 de novembre de 2024
Turisme

La Diputació de Lleida impulsa un Pla estratègic per definir el futur del turisme

Empresaris i representants del sector turístic fan les seves aportacions en el marc de dues jornades de treball que se celebren a Lleida i Rialp

ACN 18 d'abril de 2018 a les 11:06
El director de Turisme, durant la jornada de treball | Diputació de Lleida
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha obert un procés de reflexió i de generació de coneixement compartit destinat a definir el model de desenvolupament turístic de les comarques del Pirineu i de les Terres de Lleida. L'objectiu és establir unes línies estratègiques i uns objectius a mitjà i llarg termini, com també l'estructuració d'un pla d'accions "realista i fidel als paràmetres establerts" per a l'any 2022.

El Pla d'Estratègia Turística de la demarcació de Lleida 2018-2022, que lidera el Patronat de Turisme, s'està duent a terme amb la participació de tots els agents turístics, públics i privats, de la demarcació mitjançant entrevistes individuals, reunions de treball i enquestes puntuals. En aquest estudi s'analitza diferents aspectes de la realitat turística de les comarques del Pirineu i de la plana de Lleida, com també en comparació amb altres destinacions competitives de l'entorn proper.


La Diputació de Lleida ha acollit aquest dimarts la primera de les jornades de treball en que van participar-hi una quarantena d'empresaris i representants del sector turístic, tant públic com privat. Aquest dimecres tindrà lloc una segona reunió a la localitat de Rialp  amb un nombre similar de persones inscrites.

Durant l'acte de presentació de la sessió de treball el director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Juli Alegre, ha destacat que "es tracta d'un pla ambiciós que ha de servir perquè tots els agents implicats participin alhora de definir les línies estratègiques de futur del sector turístic a la demarcació de Lleida". Alegre també ha apuntat que "aquest és el primer pla d'aquestes característiques que engega el Patronat de Turisme".

El Pla d'Estratègia Turística de la demarcació de Lleida s'adreça, d'una banda, a definir la realitat actual i les necessitats del turista que arriba al territori, a fi de poder cobrir les seves expectatives pel que fa a serveis o activitats. D'altra banda, vol concretar també quin tipus de client s'adequa a l'oferta actual. La redacció d'aquest Pla estratègic compta amb el suport del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC).
 

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Subscriu-t'hi

Participació