Una vintena de professionals del sector turístic del Pallars Jussà han participat en el primer dels seminaris que ha engegat el
Consell Comarcal del Pallars Jussà aquest dimecres al matí a l’Epicentre de Tremp, dedicats a la comercialització i màrqueting dels productes turístics.
L’objectiu principal d’aquestes jornades és, per una banda, facilitar a les empreses turístiques del Pallars Jussà els coneixements bàsics de comercialització turística i màrqueting; i per l’altra, donar-los-hi uns coneixements especialitzats i adaptats a cada realitat per establir la seva estratègia en aquest sector perquè puguin millorar el seu posicionament.
En la jornada s’ha posat de manifest la rellevància d’aquestes accions, ja que el nomenament per part de la Unesco del Geoparc Conca de Tremp-Montsec implica nous reptes per aquest sector. En aquest sentit, el president del Consell Comarcal del Pallars Jussà, Constante Aranda, afirma que es preveu que el Geoparc suposi un segell important de posicionament en el mercat turístic.
Està previst que els participants d’aquestes sessions puguin disposar d’assessorament individualitzat per a establir estratègies que beneficiïn el teixit empresarial i alhora els ajudin a establir millores en els seus negocis. Aquesta acció, està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi