La
Diputació de Lleida, a través del
Patronat de Turisme, ha organitzat aquest dimecres una jornada de treball per posicionar l'oferta de turisme actiu i de natura al mercat britànic. La sessió, que s’ha celebrat a l'Oficina Comarcal de Turisme del Pallars Sobirà, amb seu a Sort, ha aplegat una seixantena de participants entre empresaris i tècnics de turisme dels diferents consells comarcals.
La jornada té com a objectiu conèixer tot allò que s'està fent bé com a destinació turística i saber quines són aquelles coses que cal millorar de cara a la promoció al Regne Unit. També ha servit per conèixer les necessitats dels touroperadors i el perfil del turista britànic, a més de determinar els punts forts de la destinació turística de les comarques lleidatanes, els competidors i com millorar el posicionament turístic de la demarcació de cara al mercat britànic.
Juntament amb el vicepresident de la Diputació, Gerard Sabarich, i el director del Patronat de Turisme, Juli Alegre, a la jornada hi ha participat el president de l'Associació de Touroperadors Independents del Regne Unit, Derek Moore.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi