La
Denominació d'Origen Costers del Segre va presentar dijous passat la seva nova imatge, que pretén posar en valor la riquesa de la diversitat d'un territori en el qual conviuen vins de set terrers o paisatges diferents, distribuïts per la demarcació de Lleida. Totes les subzones, entre les quals hi ha la del Pallars, tenen un origen comú: sols pobres i un clima continental amb influència mediterrània.
Amb l'objectiu de reforçar la riquesa de les subzones, el nou logotip, dissenyat per l'estudi 131.gd, converteix la lletra T en un número 7, de manera que s'hi llegeix: 'COS7ERS DEL SEGRE. Denominació d'Origen'. Així mateix, defuig d'executives càrregues gràfiques i aposta pel verd i el negre per potenciar l'aposta per la sostenibilitat de la DO vitícola lleidatana. Es tracta d'un disseny "subtil, elegant i actual, més susceptible de connectar amb el consumidor".
Després de 18 anys, la DO Costers del Segre ha decidit renovar la seva imatge per adaptar-se als nous temps, amb un nou logotip identificatiu, que s'ha presentat aquest dijous a l'
Institut d'Estudis Ilerdencs (IEI). El president de la denominació d'origen lleidatana, Xavier Farré, ha explicat que l'antic logotip creat l'any 2000 ja "no representava l'essència de modernitat i innovació que caracteritza la DO, ni l'estil dels seus vins amb la barrica" que incloïa l'antiga imatge de Costers del Segre.
En aquest sentit i fent servir el color verd, el nou logotip vol posar en valor el tret diferencial de Costers del Segre com el territori vitícola estatal amb un major compromís amb la sostenibilitat. I és que el 80% de la producció de la DO forma part d'un programa pioner a l'Estat que vetlla per un cultiu sostenible de la vinya i unes bones pràctiques en l'àmbit social, mediambiental i econòmic, tal com ha remarcat Farré.
La DO Costers del Segre compta amb 37 cellers i unes 4.000 hectàrees de vinya, repartides entre les set subzones que la integren.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi