El
Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, a través de l’
Agència Catalana de Turisme (ACT), llança una nova campanya promocional per donar a conèixer els Pirineus de la mà de Kilian Jornet. L’objectiu d’aquesta nova acció, emmarcada dins del programa Catalunya Advisors, és incentivar la descoberta de racons desconeguts de la destinació a través d’una guia creada amb l’ajuda dels habitants de la zona.
La campanya, que comença avui, es vehicula a través d’un concurs adreçat als principals mercats emissors de turisme per Catalunya, fent especial èmfasi en el francès, el britànic i el noruec, on Kilian Jornet compta amb un gran nombre de seguidors. Per a participar-hi, els usuaris han de respondre un qüestionari online sobre les seves preferències a l’hora de viatjar per entrar en un sorteig per a dues persones pels Pirineus. L’últim dia per inscriure-s’hi és el proper 18 de juny al web
https://www.cataloniapyreneesexplorer.com/
Els guanyadors, que s’anunciaran el 20 de juny, podran descobrir els Pirineus i conèixer en persona Kilian Jornet. Juntament amb les recomanacions dels habitants de la zona, visitaran els espais més desconeguts i emblemàtics d’aquesta marca turística.
Finalment, es compartirà una guia amb els racons descoberts al llarg de la campanya pels usuaris i els guanyadors que, juntament amb Jornet, hauran protagonitzat Catalonia Pyrenees Explorer.
Aquesta acció es suma a la ja realitzada el 2015 en el marc del programa Catalunya Advisors, on el corredor de muntanya, en col·laboració amb l’ACT, va promocionar els Pirineus amb la realització de la peça
Stop by Kilian Jornet.
Imatge promocional de la campanya amb Kilian Jornet al capdavant. Foto: @turismecat.
El programa Catalunya Advisors impulsa el turisme de qualitat
Catalunya Advisors és una iniciativa de l’ACT que recull les experiències i vivències de persones que coneixen o han visitat Catalunya. Amb una voluntat promocional, el programa impulsa el turisme de qualitat reforçant el posicionament de casa nostra com a destinació rica en experiències per fer-hi vacances i escapades de mans dels seus prescriptors.
En marxa des del 2015, els vídeos dels diferents personatges que han col·laborat amb el programa han tingut molt bona acollida a les xarxes socials i ja han aconseguit prop de 6 milions de visualitzacions.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi