Durant aquesta primavera s’han realitzat tres seminaris formatius adreçats al sector del comerç del Pallars Jussà, en els quals han participat un total de 24 persones que regenten o treballen en establiments de la zona. Els seminaris s'han enfocat principalment en donar eines de millora visual i optimització d'espai dins dels negocis per tal de fer-los més atractius i accessibles als clients.
El primer seminari s’ha encarat a l’organització de l’interior dels comerços: distribució de l’espai o la circulació dins del comerç, entre altres. El segon seminari s'ha centrat en el màrqueting sensorial, element essencial per convertir el comerç en una experiència única per al client. I en el tercer, s’han donat eines per captar l’atenció del client des de fora, des de l’aparador, considerat la carta de presentació del comerç.
Precisament, aquest darrer seminari ha anat acompanyat d’uns assessoraments
in situ als comerços assistents al curs. D’aquesta manera, durant aquest mes de juny rebran al seu establiment l’expert i els donarà les indicacions per tal de millorar les seus aparadors i resoldre els dubtes que els sorgeixin.
Aquesta és una acció inclosa dins del projecte de dinamització comercial liderada per l’
Ajuntament de Tremp dins del programa
Treball a les 7 Comarques.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi