L’
Ajuntament de la Torre de Capdella porta gairebé 10 dies sense servei de telefonia fixa. Una avaria provocada per una pujada de tensió a la central elèctrica de Mont-ros va fer que el passat dia 4 de juny el consistori es quedés sense servei telefònic. Un cop els treballadors ho van constatar van passar la incidència a
Telefónica, però segons l’Ajuntament, no va ser fins al cap de tres dies que no es va personar un tècnic de l'empresa.
Telefónica va assegurar al consistori, el mateix dia 7, que la incidència s’havia solucionat, però realment no va ser així i aquest dimecres al matí l’Ajuntament continuava sense telèfon. A més, i com a conseqüència d’aquesta avaria, la centraleta de telèfons de la casa de la vila també s’ha espatllat, i el consistori està literalment incomunicat via telefònica. Aquesta avaria no afecta la connexió a Internet.
L’Ajuntament de la Torre de Capdella ha lamentat en un comunicat la “deixadesa, la manca de professionalitat i el mal servei” de l’empresa Telefónica. En declaracions a
Pallars Digital, l’alcalde, Josep Maria Dalmau, ha assegurat que la incidència també afecta alguns veïns i establiments de la Vall Fosca. Dalmau ha dit que “passa de taca d’oli” que en ple segle XXI un Ajuntament pugui estar més d’una setmana sense servei de telèfon.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi