L'
Ajuntament de Tremp ha organitzat aquest mes de maig un nou curs en el marc del dispositiu d'inserció laboral. En aquesta ocasió la temàtica ha estat en l'àmbit del comerç, amb el títol
Tècniques de venda i atenció al client. Aquest és el segon curs del programa de 2018 i dona continuïtat als
coneixements adquirits en la proposta anterior, sobre habilitats comunicatives.
L'objectiu general d'aquestes propostes formatives és millorar l'efectivitat en la recerca de feina. D’aquesta manera, s’intenta oferir als participants eines que contribueixin a millorar les seves capacitats, com en el cas del curs anterior; i coneixements en diferents àmbits, com en aquest cas que es treballaran diferents aspectes de l'atenció al comerç, i en el tercer curs, que ha començat aquesta setmana, en què es treballarà entorn al sector de la restauració.
El programa d'aquest curs ha girat entorn a 4 eixos bàsics: atenció a la clientela, tècniques de venda, organització del punt de venda i gestió d'estocs. A partir d’aquí, els alumnes han conegut fórmules des de gestió emocional i persuasió fins a eines d’organització o el merchandising.
Una vegada més, el conductor de les sessions ha estat l'assessor i coach Jordi Mitjans, que ha utilitzat una metodologia participativa i ha fomentat la interacció amb i entre els mateixos alumnes. A través de dinàmiques de rol, els alumnes han de prendre consciència dels seus punt forts i febles, incidint d'aquesta manera en la millora de les competències individuals.
En total aquest curs ha tingut una durada de 20 hores, repartides en cinc dies i horari de matí i ha comptat amb setze persones inscrites. Aquesta acció compta amb el finançament i suport del
Servei d'Ocupació de Catalunya.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi