L'
Ajuntament de Tremp ha organitzat aquest mes de juny el tercer curs en el marc del dispositiu d'inserció laboral. Aquest cop, s'ha centrat en la comunicació en l'àmbit de la restauració. Aquest és el segon curs del programa de 2018 i dona continuïtat als coneixements adquirits en la proposta anterior, sobre habilitats comunicatives i comercials.
L'objectiu general d'aquestes propostes formatives és millorar l'efectivitat en la recerca de feina. D'aquesta manera, s'intenta oferir als participants eines que contribueixin a millorar les seves capacitats i coneixements en diferents àmbits, com en aquest cas que es treballaran diferents aspectes de l'atenció al públic, en el entorn del sector de la restauració.
El programa d'aquest curs de tècniques de comunicació per a la restauració ha girat entorn a quatre eixos bàsics: la fidelització dels clients, la gestió de les queixes, tècniques de comunicació per a la restauració i les tècniques de venda en la restauració. A partir d'aquí, els alumnes han conegut fórmules de les tècniques de venda des de l'argumentari, les objeccions i les estructures necessàries en situacions diverses, entre d'altres aspectes.
El conductor de les sessions ha estat l'assessor i coach Jordi Mitjans, que ha utilitzat una metodologia participativa i ha fomentat la interacció amb i entre els mateixos alumnes. A través de dinàmiques de rol, els alumnes han de prendre consciència dels seus punt forts i febles, incidint d'aquesta manera en la millora de les competències individuals.
En total aquest curs ha tingut una durada de 20 hores, repartides en cinc dies i horari de matí i ha comptat amb 15 persones inscrites. Aquesta acció compta amb el finançament i suport del Servei d'Ocupació de Catalunya.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi