La
Diputació de Lleida, mitjançant el
Patronat de Turisme, participa en una campanya per a la promoció dels càmpings de les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida al mercat del Benelux (Bèlgica, Holanda i Luxemburg). Ho fa per mitjà del grup ACSI, una editorial holandesa especialitzada en el sector del càmping que ofereix tot tipus de serveis als campistes.
L'objectiu de la campanya és promoure l'oferta del càmping associada amb quatre productes turístics que són la cultura, el turisme actiu, el turisme familiar i finalment el turisme anomenat bon vivant.
L'acció promocional consisteix en un viatge per diferents indrets de les comarques lleidatanes de quatre parelles i famílies procedents del Benelux que van acompanyades per un equip de dos periodistes i dos càmeres de televisió. Els reporters enregistraran les experiències i els llocs d'interès que visiten les quatre famílies amb la finalitat de generar divers material audiovisual per publicar posteriorment reportatges i notícies sobre la destinació de Lleida mitjançant tots els canals de comunicació d'aquest grup editorial.
El viatge que fan aquestes quatre famílies per diferents indrets de Catalunya ha començat en tots els casos per la demarcació de Lleida. La seva estada es va iniciar el dimarts i romandran per les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida fins demà aquest divendres, amb activitats previstes diferenciades per a cadascuna. També disposen de temps per poder gaudir d'activitats de la seva elecció.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi