L'objectiu és millorar la visibilitat de les accions que es desenvolupen a la comarca, projectar una imatge d'unitat i posar en valor el comerç del Pallars Jussà
08/11/2022
La diputada pallaresa Sílvia Romero en una imatge d'arxiu | PSC Comarques de Lleida
Sota el lema “tasta i sint les nostres muntanyes”, l’esdeveniment sorgeix amb el triple objectiu de promoure el producte local i donar a conèixer grups de música del Pirineu
01/08/2022
Detall d’un ventall de la campanya | Ajuntament de Tremp
L’IDAPA destina 350.000 euros a donar suport a ens locals i associacions per consolidar l'economia local, fer valer el patrimoni cultural i millorar la competitivitat professional
07/04/2022
L'estació de la Molina, en una imatge d'arxiu | ACN
La Generalitat, en base a 16 documents fins ara inèdits, defensa que les competicions tinguin "neutralitat" en l'emissió de gasos contaminants; les despeses previstes s'elevarien a 1.391 milions d'euros amb uns ingressos de 1.504 milions