Dimarts, 18 de març de 2025
loteria

La sort de la loteria torna a caure a la Pobla de Segur

L’administració La Ganxa reparteix més de 41.000 euros d’un premi de segona categoria de La Primitiva

Pallars Digital Pallars Digital La Pobla de Segur | 18 de març de 2025 a les 08:49
L'administració de loteria La Ganxa, a la Pobla de Segur | GSV
La fortuna sembla haver-se instal·lat al Pallars. L'administració de loteria La Ganxa de la Pobla de Segur ha repartit 41.624,20 euros d'un premi de segona categoria del sorteig de La Primitiva

Tal com ha explicat a Pallars Digital la propietària de La Ganxa, Teresa Agulló, la butlleta agraciada, segellada a la població pallaresa, és de cinc encerts més el complementari. El passat mes de desembre, l'administració poblatana va repartir 10 milions d'euros del tercer premi del sorteig de la rifa de Nadal.
 
Aquest nou premi de la loteria es va donar a conèixer el dissabte, el mateix dia que una altra butlleta repartia sort a Rialp. En aquest cas, el sorteig de la Bonoloto va deixar un encertant, també de segona categoria, que s'ha endut 135.758,52 euros.

 
Els números guanyadors són el 24, 30, 27, 46, 17 i 32, amb el 49 de complementari i el 9 de reintegrament. La va ser validada a l'estanc del poble, el despatx receptor número 46.440, situat a l'Avinguda Flora Cadena 23, tal com informa Loteries i Apostes de l'Estat.



Altres notícies que et poden interessar








Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Participació